Antec vsk 3000e-u3

Status
Niet open voor verdere reacties.

slavik

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2019
Berichten
417
Beste mededenkers,

Ik heb een voorkeur voor een MID TOWER ANTEC VSK 3000E-U3.
Op de websites waar deze behuizingen worden verkocht vermeld men de afmetingen van de computerkast -hoogte-breedte- diepte.
Deze zijn hoogte 365 mm, breedte 173mm en diepte 393mm. Motherboard Support:
microATX, Mini-ITX
Passen alle merken micro atx mobo's in deze MID TOWER behuizing?
Water cooling support:
rear water cooling grommets
Wat betekent dit feitelijk?


grtz,
gilberto :D
 

Bijlagen

  • MID TOWER.jpg
    MID TOWER.jpg
    12,7 KB · Weergaven: 42
Rear water cooling grommets:
rs=w-240,h-240.jpg

Daar kunnen dus eenvoudig leidingen e.d. doorheen.
Zelf zie ik geen toegevoegde waarde van waterkoeling.
 
Laatst bewerkt:
Thanks.
Daar ben ik het met eens, een waterkoeling zegt me ook niet veel.
Maar is er een standaard afmeting voor een micro atx moederbord en hoeveel is de lengte en breedte van een micro atx mobo?
Antec VSK3000B-U3/U2. Vormfactor: Mini-Toren, Soort: PC, Kleur van het product: Zwart. Vermogenstoevoer locatie: Boven. Aantal geïntstalleerde ventilators voorkant: 1x 92 mm, Geïnstalleerde ventilators achterkant: 1x 92 mm. Ondersteunde HDD-groottes: 2.5,3.5''. Breedte: 173 mm, Diepte: 393 mm, Hoogte: 365 mm
Zoals je merkt spreekt men hier niet van een MID TOREN, maar van een Mini-Toren, terwijl de afmetingen dezelfde zijn. Wat is nu de juiste benaming voor deze afmetingen: MID TOREN of Mini-Toren?
grtz,
gilberto ;)
 
Motherboard Support:
microATX, Mini-ITX
Passen alle merken micro atx mobo's in deze MID TOWER behuizing?

Als ze deze type moederborden worden opgeven maakt het geen flap uit wat voor merk moederbord er ingebouwd wordt.
Bij merken onderling zullen de bevestigingspunten anders kunnen zijn, maar daar zijn alle kasten standaard op voorbereid.

Tip: Als je meerdere vragen hebt omtrent 1 artikel, zet het dan in je startpost en niet als vervolg op, elders in de topic. Dit schept verwarring en sluit dan niet direct in op de werkelijke startvraag.
 
Thanks voor de link naar de verschillende behuizingen.

De vraag is opgelost.
grtz,
gilberto :d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan