• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VBA code PDF exporteren afhankelijk van invoer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ginahaisma12

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2017
Berichten
11
Hallo,

(i.v.m. personeelsgegevens heb ik een proefbestand gemaakt zonder persoonlijke gegevens)


Wie kan mij helpen aan een juiste VBA code voor het volgende:

Graag zou ik wekelijks verbeterplannen willen exporteren naar PDF voor een aantal van onze medewerkers.
De bedoeling is dat ik de personeelsnummers van de medewerkers voor een verbeterplan invoer op het tabblad 'invoer', dit kunnen de ene week 10 medewerkers zijn en de andere week 20.
Vervolgens wil ik graag op de knop kunnen drukken en dat er PDF's wordt gegenereerd van het tabblad 'verbeterplan' waarbij in cel F1 steeds het volgende personeelsnummer wordt ingevoerd (hier zitten de resultaten aan gekoppeld).

Bijvoorbeeld:
invoer = 1122, 1123, 1124
Resultaat = pdf's (het liefst in 1 bestand, maar 3 verschillende mag ook) van het verbeterplan (3 pagina's)
Echter als de invoer 5 personeelsnummers zijn, moet de export 5 pagina’s zijn..

Weet iemand hier een oplossing voor?
 

Bijlagen

  • Proefbestand.xlsx
    12,1 KB · Weergaven: 23
Bv.
Code:
Sub hsv()
Dim sv, i As Long
sv = Cells(1).CurrentRegion
For i = 2 To UBound(sv)
 With Sheets("verbeterplan")
   .Range("F1") = sv(i, 1)
   .ExportAsFixedFormat 0, "c:\users\[COLOR=#3E3E3E]ginahaisma12[/COLOR]\documents\" & sv(i, 1) & ".pdf"
 End With
Next i
End Sub
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan