Onnodige ongevraagde spaties na Word sluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Salam

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2019
Berichten
5
Hallo,

Ik gebruik Word programma best wel vaak voor school om allerlei verslagen te schrijven. Na het schrijven van aantal paginas en na sluiten van het programma, krijg ik na openen van het programma allelei spactie aan het begin van de paginas terwijl ik dat niet heb gedaan. Spacties boven aan de paginas boven de titel. Het is best vervelend omdat ik iedere keer spaties moet verwijderen en ze komen steeds terug. Help hoe kan ik dit oplossen? Ik hoop dat iemand mij kan helpen
 
Laatst bewerkt:
Ik snap je probleem niet helemaal, en ik kan het (uiteraard, het is vrij specifiek) niet reproduceren. Maar het klinkt alsof je Normal.dot(x) is veranderd. Dus eerst de vraag: heb je dit tegenwoordig alttijd bij het opstarten van Word? Enig idee hoe lang je het probleem al hebt? Heb je in de instellingen de optie aanstaan dat de Normal.dot bewaard moet worden bij afsluiten?
 
Wat ik met mijn vraag bedoel zal ik in het volgende proberen na doen, we gaan ervan uit dat hieronder een Word paginas zijn:


Begin pagina 1.



TEKST TEKST (pagina 1)




Einde pagina 1

Begin pagina 2






TEKST TEKST (pagina 2)

Einde pagina 2.



HOE IK HET GRAAG WIL HEBBEN:

Begin pagina 1.
TEKST TEKST (pagina 1)







Einde pagina 1

Begin pagina 2

TEKST TEKST (pagina 2)






Einde pagina 2.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap je probleem, maar je geeft geen antwoord op mijn vragen :). En als je het probleem wil laten zien, is een voorbeeld documentje een veel betere optie :).
 
Ik heb het niet altijd maar wel vaak. Ik heb mijn laptob al 4 maanden en ik heb het probleem al 2 maanden denk ik. Vooral bij grote verslagen heb ik last van het probleem. Ik heb geen idee wat en hoe ik de instelling Normal.dot kan wijzigen of gebruiken
 
Als het niet reproduceerbaar is met een leeg document, is er wat anders aan de hand. Bovendien: elk groot document begint met een lege pagina :). Kortom: als het 'verschijnsel' alleen optreedt bij lange documenten, dan moet je echt even een voorbeeldje plaatsen, want zoals ik al zei: ik denk niet dat iemand hier het kan reproduceren. En dan is het onmogelijk om een oplossing uit de lucht te plukken.
 
Is het mogelijk om hier een Word docement te plaatsen ? Zoja hoe?
 
Je kunt altijd een document uploaden, als je de knop <Ga geavanceerd> gebruikt.
 
Ik gebruik Windows 10 inmiddels de nieuwste versie van office, gisteren gedownloadt. Tot nu toe geen proberen ermee maar ik gebruik de nieuwste versie net pas. Kan nog niet zeggen of ik het probleem wel of niet weer meemaak. Ik heb net het programma hersteld en opnieuw geïnstalleerd. Gewoon voor de zekerheid. Dat heb ik gedaan met behulp van u stappen. Bij beide knopjes ‘herstellen’ en ‘opnieuw instellen’ staat er nu een vinkje bij ☑️ Na dat ik op beide knopjes heb gedrukt. (Eerst hersteld daarna opnieuw geïnstalleerd). Dat duurde slechts een paar seconden bij elkaar. Is het goed zo of kan ik verder nog iets doen om het probleem te voorkomen/minimaliseren? Veder erg bedankt voor de handige tips.
 
Laatst bewerkt:
Heel vreemd om na de vraag/advies een voorbeelddocument te uploaden aan de slag te gaan met het programma zelf. Kan simpel een instelling van het document zijn. Overigens uploaden moet je altijd kunnen op Helpmij.nl.
Je kunt altijd een document uploaden, als je de knop <Ga geavanceerd> gebruikt.
Je klikt op de paperclip en dan verschijnt een scherm en klik op toevoegen, blader naar een bestand etc. etc.
 
Ik zou de (her)installatie ook niet hebben gedaan. Laat eerst eens zien waar het probleem zit (m.b.v. een documentje dus). Het lijkt mij uitgesloten dat het probleem van TS is op te lossen met een herinstallatie. En dat je dan vraagt of het is opgelost, is natuurlijk ook een gekke vraag; jíj hebt een probleem, dus jíj moet zeggen of het opgelost is, niet wij :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan