Beveiligingscamera, info ip camera ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rosie

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Berichten
259
Beste, ik ga op vakantie en wil een camera in huis plaatsen die ik in het buitenland live kan checken op mijn mobiel. Wat is er voor mij voor een reële prijs te koop voor mijn os mobiel ? Ik hoor het graag. Mvg:thumb:
 
Ikzelf heb goede ervaringen met AXIS Companion. Haarscherpe beelden. Hiermee kan je prima de beelden op de speciale AXIS Companion app bekijken.
Vergeet ook niet om het server station erbij te kopen die de ingestelde beelden opslaat. Onthoud wel dat met AXIS Companion de beelden niet openbaar te bekijken zijn, maar vaak wil je dat ook niet omwille de privacy.

Neem bij sterke voorkeur wel een bedrade camera. Draadloos is niet echt betrouwbaar, en ik heb wel eens vernomen dat inbrekers soms zelfs dit kunnen laten storen. Ik wil niet spammen, maar ik ken wel een adresje mocht je interesse hebben. Laat maar weten als je daar voor open staat.
 
Laatst bewerkt:
Hoi, kan hem wifi of bedraad aan mijn netwerk hangen. Wil het zo simpel mogelijk hebben. En de kosten.:thumb:
 
Let dan ook op de veiligheid! Als je het niet aandurft, laat het dan doen.
Want je moet de juiste camera hebben (infrarood of normaal), goede resolutie want je wil geen onduidelijk pixelig gezicht zien van een inbreker, de juiste plek waar je hem installeert, kabels op die plek hebben, een goede opslag hebben (en dan niet op een simpel SD-kaartje), je beelden niet openbaar gooien, een veilige webcam hebben en geen Chinese hassie-bassie troep die meelift met malware over het Internet of Things, en wat wil je in de gaten houden? Iets ter preventie?

Wat is je budget.... ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan