Opmerking van Microsoft

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Bijna dagelijks krijg ik een opmerking van Microsoft dat ze m'n gmail.com account niet zelf mogen bijwerken

Er zou wat aan de synchronisatie mankeren.

Ook dagelijks pas ik de synchronisatie aan, maar die opmerking blijft maar terugkomen

Nu staat het als volgt ingesteld:
Zoals Nieuwe e-mail downloaden --> zodra items binnenkomen
Contacten en agenda's synchroniseren --> elke 2 uur
E-mail downloaden van --< de afgelopen 3 maanden
Synchronistieopties --> Aan
Agenda --> Aan
Contactpersonen --> Aan

Wat moet / kan ik nog meer doen ?

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
als die email die mijn voorganger benoemt echt is, dan zou ik die zeker weghalen ivm spam.
 
@femke98
Denk je nu werkelijk dat manamana zo simpel is? Hoelang verzorgt hij hier al zijn hulp. Alsof hij dat niet zou weten.
Dukkel en Volendam staan in zijn gegevens. Jan is een gok. En zelfs als dat geen gok is, dat zal een emailadres er niet snel zo uitzien.
Dus manamana, leuk verzonnen.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
als die email die mijn voorganger benoemt echt is, dan zou ik die zeker weghalen ivm spam.

Hallo Femke98
Idd heb ik een dergelijk email adres, maar net wel iets anders
 
Dat klopt Jan, want ik had het eerst uitgetest (mailtje gestuurd die ik terug kreeg) alvorens dat bericht te plaatsen. Dus @kostenzer had gelijk. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dus @kostenzer had gelijk.
nee hoor, helemaal niet!! Want ik schat jou Manamana, helemaal niet simpel in. Maar kostenzer moet eens weten hoeveel mensen hun emailadres op een forum zetten, met alle gevolgen van dien. Of dat in antwoorden emailadressen worden genoemd.

Ik bedoelde mijn opmerking alleen maar goed bedoeld, maar misschien was kostenzer wat oververhit door het weer ;)
 
Ik vind het wel leuk gevonden bij #2 omdat het mail adres toch niet klopt... mijn persoonlijke voorkeur: had er toch liever bijvoorbeeld....Jan-Dukkel-uit-Volendam@in-mijn-mailbox.nl van gemaakt ... :D:p:d
 
Ik weet toevallig de echte naam van Jan. En wist dat het niet zijn mailadressen waren.
 
ben het helemaal eens met femke.
ik schrok ook toen ik dat email adres zag !
hoe moeten wij....de bezoekers die niet 24-7 op helpmij zitten weten dat manamana zo slim is ?
zijn wij helderziend ?:rolleyes::shocked:

mvg, ben.
 
Voor vijfentwintig euro ben ik helderziend.;):d:d:d Was dat niet iets met bier?:eek:
 
Volgens mij is @ Senso niet helderziend, maar heeft wel een heel goed geheugen. :d:thumb:
 
maar misschien was kostenzer wat oververhit door het weer

Niks oververhit, kwam net uit vriescel....
Verder als @manamana gemotiveerd aangeeft dat ik gelijk heb en dat dan ontkent wordt Tja, wie zou dan effe tot 10 moeten tellen? (in de vriescel? :love:)
Dan is zeker femke niet de eerste keer hier op het forum en zou de humor van Manamana in deze moeten herkennen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan