Google-services popup

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.635
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Krijg in IE constant deze popup en moet dan blijkbaar een waslijst nalopen en instellen voordat ik verder kan. Ik begrijp de helft niet van die teksten en hoe kan ik die melding uitschakelen.
 
Bedankt voor de nuttige link. Vreemd is dat deze melding dan niet in FF komt. Popups blokkeren hoog waren bij mij in IE ingeschakeld maar je zit dan op de zoekpagina van Google dus in de zoekfunctie van Google. Daar blokkeert die dan het bezoek aan websites die je zoekt.

Ook is de locatie opvragen geblokkeerd maar de Google-zoekpagina geeft toch op basis van IP-adres locatie vrij nauwkeurig aan. Dat ervaar ik ook als zeer onprettig. Nu heb ik InPrivate geprobeerd en daar krijg ik die eerste melding niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Met al die cookie-vragen en die nieuwe privacy-wetgeving wordt internetgebruik steeds onvriendelijker. Kijk, geef mensen gewoon twee opties wel of niet alle soorten cookies e.d. of alleen functioneel. Die lijst van Google is ellenlang gezeur en wie begrijpt dat nog.
 
Ik begrijp wat je bedoeld. Maar die Privacy wetgeving wordt ons door de strot geduwd. Je wordt er idd niet goed van. Al hoewel velen daar anders over denken. En mij zal het mijn re?t roesten.

Alleen heb ik hier een nickname anders zouden honderden mensen mij mailen en vragen of ik hun kan helpen. En dat doe ik dus al. :p :D Dus klein beetje prive omdat ik dit leuk vind net als jij Senso.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan