Enkele hoofdstukken staan gekoppeld aan inhoudsopgave

Status
Niet open voor verdere reacties.

CeB89

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jul 2019
Berichten
1
Enkele hoofdstukken staan volgens mij volledig gekoppeld aan de inhoudsopgave waardoor als ik de inhoudsopgave verwijder, ook deze pagina's verwijderd worden.
Ook als ik er op klik worden deze regels grijs geselecteerd en dit blijft zo. Als ik de geselecteerde hoofdstukken kopieer naar een ander bestand lukt dit ook niet.
Zie screenshots.

Heeft iemand een oplossing om dit los te krijgen van de inhoudsopgave zodat ik een nieuwe inhoudsopgave kan maken?
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2019-07-26 om 17.29.19.png
    Schermafbeelding 2019-07-26 om 17.29.19.png
    58,9 KB · Weergaven: 47
  • Schermafbeelding 2019-07-26 om 17.29.01.png
    Schermafbeelding 2019-07-26 om 17.29.01.png
    126,1 KB · Weergaven: 76
Ik denk dat je de stijlen verkeerd gebruikt; normaal gesproken gebruik je de koppen Kop1, Kop2 en Kop3 voor de inhoudsopgave. Ik vermoed dat jij de basistekst daarin ook heb opgenomen, en dat moet je natuurlijk nooit doen. Na de tekst met Kop1, Kop2 etc moet je wel op de <Enter> toets drukken om daarna een alinea met de opmaak <Standaard> te gebruiken. Die stijl heeft dan, behalve het lettertype, geen opmaak kenmerken.
Kortom: kijk eens naar het stijlen gebruik. En post eventueel het document, zodat we zelf kunnen kijken. Op basis van je plaatjes kan ik verder niet zoveel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan