hoe $recycle bin viden

Status
Niet open voor verdere reacties.

glda19

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Berichten
916
Hi

Hoe kan ik $recycle bin vinden.
Mijn panda antivirus vind zo een file op mijn D schijf. En blijkbaar staan daar veel bestanden in.
 
Zou zichtbaar zijn als onder > Organiseren > Map- en zoekopties > Weergave > Beveiligde besturingssyteembestanden verbergen niet aangevinkt staat
 
Waar vind ik.dat ben even niet mee. Maar thx alvast en blijkbaar zoud daar een massale hoeveelheid bestanden in zitten
 
Klik met rechts op je prullenbak, dan kun je instellen hoeveel Gb er per station gereserveerd wordt voor de prullenbak, je zou die voor D: op nul kunnen zetten, maar dan worden per ongeluk verwijderde bestanden van D: niet meer in een prullenbak geplaatst maar direct verwijderd.
Op diezelfde manier kun je de prullenbak ook legen, klik met rechts en kies voor 'leegmaken' dan worden de prullenbakken geleegd van alle stations.
 
Dat probleem zal telkens wederkeren omdat bij de laatste indeling van het forum geen onderscheid meer is gemaakt in de verschillende Windows versies. Dus je moet dat als TS aangeven of diegene die reageert moet maar gokken. Ik heb W7 en jij vermoedelijk W10. In W7 zit organiseren links bovenaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan