Vraag over het gebruik van de OneDrive bureau-App van MS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bornetto

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
Berichten
289
Beste mensen van het Helpmij-forum,

Al mijn documenten staan in cloud en we werk in principe alleen met de OneDrive bureau-App van Microsoft. Nu wil ik een ander account aan deze App toevoegen maar dat lukt niet. Dat kan alleen wanneer ik uitlog met het ene account. Daarna kan ik het andere account toevoegen. Vreemd, want bij de instellingen staat nog duidelijk “Account toevoegen’. Beide accounts zijn ge-upgrade naar Home Premium. De simpelste oplossing is natuurlijk om de documenten van het ene account toe te voegen in de OneDrive-omgeving van de ander, maar dat wil ik niet.

Afbeelding 1.png

Afbeelding 2.png

Hoe kan ik dit oplossen en zoo niet, is er een ander App te downloaden waar ik dan met het tweede account kan inloggen? Zijn er alternatieve App's te downloaden die ik dan naast de bestaande App kan gebruiken? Ik hoor het wel van jullie.

Gr, Rob Otten
 
Laatst bewerkt:
Je krijgt toch antwoord op die eerste vraag. Ze zeggen, is al een account gekoppeld en wordt gesynchroniseerd en twee tegelijkertijd kan niet. Op welke andere plaats moet je dan deze button neerzetten?
 
Laatst bewerkt:
Hallo Senso,

Op mijn bureaublad wil ik kunnen werken met de documenten die in beide accounts staan. Het eerste account is mijn eigen privé-account en de andere is een account dat ik heb gedeeld met een aantal collega's. Vandaar dat ik een extra werk-account heb aangemaakt.

Nu werken we in de webversie en dat gaat natuurlijk ook prima, maar ik geef er de voorkeur aan om op het bureaublad te werken.

Gr, Rob
 
Hallo Senseo,

heb het al opgelost. Een tweede account toegevoegd op de computer en daar Office weer opgezet.

Gr, Rob
 
Geweldig!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan