McAfee antivirus plus 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.

model

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2011
Berichten
139
Hallo,

Vorig jaar kocht ik op Ebay een McAfee antivirus plus 2019, en volgens mij heeft het goed gewerkt ,ook kunnen activeren bij Mcafee en updates kunnen doen , nu midden september vervalt ze .Ik denk nu weer McAfee te kopen ...maar een andere versie , die ook wat doet tegen spam ...bv antivirus totaal of antivirus internet ook van McAfee .Moet ik dan éérst de oude versie op de computer verwijderen , dus de antivirus plus om nadien een volledige andere McAfee versie te installeren.

bedankt
 
Gebruik altijd de removal tool van McAfee. Je moet natuurlijk voor een total securityprogramma kiezen. Echter het tweede jaar 80 en negentig euro is veel te duur. Gemiddeld per jaar nooit meer dan veertig euro betalen! Kijk eens of iemand een aanbieding heeft.
 
Laatst bewerkt:
Een antivirus-programma doet niks tegen spam, dat is aan jezelf, bijv. niet overal je hoofd mailadres achterlaten maar een gmail email-adres voor internet gebruik en aankopen.
Als je daar teveel spam op ontvangt maak je simpelweg een nieuw mailadres aan..
Ik gebruik al een aantal jaren de gratis versie van Kaspersky AV en dat werkt subliem, nooit problemen.
In geval van spam en dat soort narigheid zit de hoofd-oorzaak vrijwel altijd achter het toetsenbord ( niet kwaad bedoeld overigens :) ).
 
Hallo,

Dank voor de reacties ...dus éérste week september McAfee verwijderen en een andere versie ..of andere aanbieder plaatsen.Mijn huidige versie kocht ik op ebay voor een 4 euro en ze deed het goed , maanden geleden stelde ik een vraag aan McAfee helpdesk en kreeg toch info , ze konden ook zien dat alles geregistreerd was ...dus een goede aankoop geweest.

groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan