Automatisch opslaan werkt niet voor MS Teams/Sharepoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

3lmo

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2013
Berichten
26
Hallo,

Voor de afdeling waar ik beheerder ben, heb ik een samenwerk-omgeving opgezet in Sharepoint/Teams. Alle gebruikers hebben een Office365 licentie en iedereen is dus als lid aan de groep toegevoegd. We hebben allemaal het Office pakket op de (Windows) laptop staan, dus we hoeven Office niet web-based te gebruiken.
Maar een hoop is mij nog onduidelijk (en onze ICT afdeling heeft ook geen idee, want zij ondersteunen het gebruik van Teams en Sharepoint nog niet).

Ik hoop hier een antwoord te vinden op de meest prangende vraag die ik momenteel heb:

Een Excel bestand dat bij uitstek geschikt is om in samen te werken (een Planningsdocument), geeft aan dat Automatisch Opslaan is uitgeschakeld. De letterlijke melding luidt:

"AUTOMATISCH OPSLAAN IS UITGESCHAKELD Deze werkmap bevat functies die ervoor zorgen dat Automatisch opslaan niet werkt. Sla de werkmap handmatig op."

Ik heb gegoogled en gezocht, maar nergens vind ik een antwoord op de vraag wélke functies er dan voor zorgen dat het Automatisch opslaan niet werkt. Hoe kom ik daarachter?

En als bijkomende vraag: wie heeft er verstand van het gebruik van Sharepoint en Teams, waaraan ik nog wat algemene vragen mag stellen?

Bij voorbaat dank voor ieder antwoord.

Ivo
 
Geen verstand van, maar lees eens dit:

Possible work-around:
I tried copying all the sheets to a new workbook. The new workbook auto-saves just fine.
I'm guessing that there might have been something incompatible in the older formats that was still embedded in the file.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan