FRITZ!Box

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.521
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Heb nog een FRITZ!Box (7270) van voor de Tweede Wereldoorlog;). Is dat nog wel veilig of moet je een nieuwe aanschaffen? Wifi is niet ingesteld, wel telefonie.
 
Na verloop van tijd zal deze geen updates meer krijgen. Misschien nu al niet eens meer. Als je een beetje met de tijd mee wilt gaan adviseer ik je om een nieuwe te kopen. Heb je meer snelheid, en nieuwe toffe mogelijkheden.
 
Wat bedoel je met nieuwe toffe mogelijkheden? Waar woon jij dan? Ik, Almelo (Overijssel). Kom je even langs W10 en de nieuwe FRITZ installeren?
 
waarom zou je w10 door ons willen laten installeren?
En de nieuwe fritzbox is zo geinstalleerd, welke provider heb jij ?
 
Ik zou eerst eens bij je provider informeren, de kans is vrij groot dat zij je wel een nieuw model willen opsturen. Scheelt weer zelf eentje kopen (Tenzij je niet met hun geleverde apparatuur wilt werken natuurlijk ;))
 
Bedankt voor de tip. Ik heb Caiway. Het enige wat ik van hun krijg is een nieuwsbrief. Daarin staan dan veel zaken en dat het allemaal zo gemakkelijk is. Maar ze zeggen nooit dat gaan we voor u regelen. Het enigste wat gemakkelijk gaat is de IC automatische incasso betaling. Voordeel is dat als je vijf jaar dood in huis ligt, dan gaat dat nog gewoon door.

Ik laat het dus maar zoals het is. Het werkt nog allemaal. Alleen W10 zou moeten, maar als ik daar aan begin kan ik op problemen wachten.
 
Laatst bewerkt:
Wat heeft Windows 10 eigenlijk te maken met je Fritz box?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan