Youtube werkt soms niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

WV1302

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
Berichten
114
Hallo, Ik weet niet of deze vraag in dit forumonderdeel kan maar ik weet niet waar ik het anders moet zetten. :eek:

Het probleem is dat ik sommige Youtube filmpjes niet kan afspelen. Als ik ze aanklik krijg ik een zwart scherm met een witte ronddraaiende cirkel.
Ik heb mijn flash al vernieuwd, ergens heb ik gelezen dat het HTML5 zou kunnen zijn, maar hoe geraak ik er dan vanaf?
Zijn er nog mensen met gelijkaardige ervaringen, en wat was jullie oplossing?
Youtube probleem.jpg
 
Probeer eens een andere browser dan of controleer je privacy-instellingen als je win 10 gebruikt.
 
Vaak is het dat Hardwareversnelling werd ingeschakeld terwijl de grafische kaart dat niet helemaal goed ondersteunt. Je zou dat moeten vinden in het tweede deel van de geavanceerde instellingen van de browser.

Zou dat niet de reden zijn dan verdenk ik het eerst invoegtoepassingen zoals add-ons en extensies van de browser. Je gaat dan naar deze menu's en bekijk de lijst kritisch. Zelf heb ik de ervaring dat zaken daar uitschakelen niet helpt om problemen te verhelpen dus je zou ongeschikte add-ons toch moeten weghalen en op eigen inzicht maar er is nog de mogelijkheid dat je in de store de gebruikerservaringen leest.

Ook wil ik nog wijzen op de mogelijkheid van malware en slecht geschreven hulpprogramma's als updaters en slechte drivers die het systeem doen vastlopen.

Voor een blinde actie zou je de tijdelijke Internetbestanden kunnen wissen en je kan met problemen in de browser proberen links te openen in een nieuw tabblad, via het contextmenu (rechts klikken). Inderdaad kunnen veiligheidsinstellingen het gedaan hebben bijvoorbeeld dat je geen cookies van derden meer kan ontvangen.

Mijn add-blocker slaat reclames op YouTube over, ik zie er geen enkele en ook niet in de video's. Wellicht maakt dat het verschil.
 
Ik ga dat vandaag allemaal eens proberen, laten we hopen dat het werkt.
In ieder geval bedankt voor de moeite en de uitleg.
 
Ik heb allerlei dingen gedaan, en het enige dat uiteindelijk hielp was de instellingen terugzetten naar de oorspronkelijke standaardwaarden.
Bij instellingen => geavanceerd => Resetten en opruimen.

Bedankt voor jullie hulp. :thumb:
 
In Chrome dit:

Hiermee worden je homepage, nieuwe tabbladpagina, zoekmachine en vastgezette tabbladen opnieuw ingesteld. Ook worden alle extensies uitgeschakeld en tijdelijke gegevens (zoals cookies) gewist.

Mooi dat het werkt en prettig weekend
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan