Pop up

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Ik krijg al zeer lang rechtsonder in beeld continue reclame of info popups. Weet niet waar ze vandaan komen en ook niet hoe ik ze wegkrijg. Verschijnen gewoon over alle scherminfo en als ik er een wegklik komt meteen een andere ondanks AdGuard
 
Wanneer krijg je de popups, als je surft of atijd?
Download adwcleaner en laat deze eens scannen.
De scan als administrator uitvoeren.(rechter muisklik)
Op het einde krijg je een overzicht (logje),als je twijfelt kan je het logje hier posten anders de fouten herstellen.
Na het cleanen opnieuw opstarten.
 
[Bericht verwijderd door porrelaar]
 
Laatst bewerkt:
@ porrelaar,
Denk je dat ik niet op de notities heb gedacht, waarom denk je dat ik deze vraag heb gesteld.
Wanneer krijg je de popups, als je surft of atijd?
Ik denk dat we nu beter een antwoord van TS wachten.
 
@gast0660 Je hebt volkomen gelijk. Het is niet nuttig om egkok te overstelpen met reacties, voordat hij zelf weer gereageerd heeft.
Ik heb daarom mijn eerdere reactie verwijderd en laat de hulp met een gerust hart aan jou over.
 
Daar maak ik ernstig bezwaar tegen. Verwijder a.u.b. geen berichten. Onlangs was er ook iemand die dat meende te moeten doen en de topic is niet meer te volgen. Je leest de berichten en weet dat het niet klopt maar er ontbreekt tekst.

@porrelaar
Jouw bericht was gewoon goed en je hoeft niets aan anderen over te laten. Jij gaat over jouw eigen antwoorden. En ja, antwoorden zijn wel eens dubbel. Dat wil zeggen dat wij allemaal meedoen.
 
Toevallig had ik vandaag precies hetzelfde euvel.
Bij gebruik van de browser Chrome verschijnt rechtsonderin een bericht dat lijkt van Windows c.q. Defender te komen, maar het is een malware uiting van upey.herdoperolham.
Geen enkel av-product herkent het en ik heb er zo'n 7 geprobeerd.
Verwijderen gaat eenvoudig: uninstall de browser die het betreft en laat dan ook alle restjes weghalen (gebruik een uninstall tool als Revouninstaller) en installeer de browser opnieuw.
Natuurlijk wel even eerst alle favorieten/bookmarks exporteren anders bent u die kwijt.
 
@ porrelaar,
Moet je echt niet doen, reacties wissen, met ons allen weten we meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan