computer gaat in "lus

Status
Niet open voor verdere reacties.

peejeesee44

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2011
Berichten
41
Ïk wil een pdf openen en de computer slaat op hol en blijft zoeken naar dat bestand. Heb Adobe verwijderd.Is dat voldoende? Probeerde een ander pdf te openen en hetzelfde resultaat. Heb AVG geïnstalleerd. Wacht nu eerst uw bericht af.
 
U moet de computer opnieuw opstarten of alleen het proces Explorer.exe stoppen in Taakbeheer (Ctrl+Alt+Del) en een nieuwe taak starten: "explorer"

Klik in Verkenner met rechtse knop op de schijf die het betreft en doe een schijfcontrole bij Eigenschappen en Hulpmiddelen. Het bestandssysteem kan u automatisch laten repareren maar niet onbruikbare sporen en sectoren! De partitie kan dan voorgoed onleesbaar worden.

Op wat voor schijf staat het .pdf bestand? Is deze schijf haast vol of zijn er andere problemen mee?

Adobe Acrobat Reader moet wel geïnstalleerd zijn om een .pdf bestand te kunnen openen.
 
Computer gaat in lus

De pdf bestanden staan nog niet op de computer, in een email en zijn beslist betrouwbaar. Ik had geen gelegenheid welk programma dan ook toe te passen. Heb de computer uitgezet en opnieuw gestart. Wilde onmiddellijk wéér in de lus!
 
En als je zo'n bijlage eerst opslaat en dan pas opent?
 
Weet je zeker dat het een PDF is?
Welk programma heb je aan de PDF extensie gekoppeld?
 
Laatst bewerkt:
Computer gaat in lus

Ik had Adobe gekoppeld maar toen de ellende begon het ik Adobe verwijderd. Dat heeft dus niet geholpen.
 
Daarom vraag ik dus wel programma je er nu voor hebt geïnstalleerd.
Ik vroeg ook nog of je zeker weet dat het een PDF bestand is.
 
Computer gaat in lus

Ik heb nu géén programma gekoppeld. En ja, ik weet zeker dat het een pdf is. Hij opent nu met Firefox
 
Computer gaat in lus

Ik heb hem nu geopend met Google Chrome en dat gaat goed. Firefox verwijderen en opnieuw installeren? Maar dan blijft de vraag waarom het met Adobe zo fout gaat.
 
Computer gaat in lus

Heb ik gedaan! Eerste indruk is goed. Pdf opent "gewoon". Daarmee verlost van probleem. Hartelijk dank! Heb ingesteld dat pdf'jes standaard met dit programma zullen worden geopend.
 
De e-mail staat on-line en een Internetbrowser heeft een invoegtoepassing nodig om .PDF weer te geven en ook in voorbeeldweergave op de pagina van de mail server. Misschien zocht de computer naar een toepassing in plaats van pdf bestanden.

Fijn je te hebben geholpen en veel plezier ermee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan