internetverbinding icoontje rechtsonder geeft maar 1 streepje

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.695
rechtsonder op mijn hp laptop staat een icoontje wat de internetverbinding aangeeft. Was eerst vol (met streepjes) Sinds kort zie ik daar maar 1 streepje

Heb stekker uit route gehaald en weer teruggeplaatst etc. Maar de verbinding blijft beperkt. We hebben Ziggo
 
Draadloze verbindingen zijn heel stroringsgevoelig. Als de buren ook wifi hebben en op het zelfde kanaal zitten kan dat een behoorlijke degradatie van het signaal betekenen. Maar ook allerlei andere apparaten in de omgeving (ook bij buren) kunnen het wifi-signaal storen.
De beste oplossing is een draadverbinding. Is nog veel veiliger ook dan draadloos.
 
Was eerst vol (met streepjes) Sinds kort zie ik daar maar 1 streepje
wanneer had je nog alle streepjes en wanneer maar eentje?
Heb je een nieuw apparaat in huis, zit je ergens anders met je laptop/tablet dan normaal? Staat je router/modem ergens anders?

Bekijk dus wanneer dit begon. En anders de router/modem resetten, dat wil nog weleens helpen.

Ikzelf heb KPN en die hebben een tool die kan bekijken hoe goed/slecht mijn wifi is en dan zetten ze de router/modem op een ander kanaal. Geen idee of Ziggo dat ook heeft, maar kijk anders eens bij hun op de website, of bij veel gevraagde vragen. Dat zullen ze toch wel hebben neem ik aan.
 
internet icoontje maar 1 streepje,maar internetsnelheid is goed

Icoontje internettoegang rechtsonder laptop blijft maar 1 streepje. De snelheid van internet is nu wel redelijk tot goed,

Waarom maar 1 streepje te zien?
 
Probeer met de rechtmuisknop de probleemoplosser. Bijvoorbeeld de adapter opnieuw instellen.

netwerkstatus.JPG bijvoorbeeld.
 
Laatst bewerkt:
wanneer had je nog alle streepjes en wanneer maar eentje?
Heb je een nieuw apparaat in huis, zit je ergens anders met je laptop/tablet dan normaal? Staat je router/modem ergens anders?

Bekijk dus wanneer dit begon. En anders de router/modem resetten, dat wil nog weleens helpen.

Ikzelf heb KPN en die hebben een tool die kan bekijken hoe goed/slecht mijn wifi is en dan zetten ze de router/modem op een ander kanaal. Geen idee of Ziggo dat ook heeft, maar kijk anders eens bij hun op de website, of bij veel gevraagde vragen. Dat zullen ze toch wel hebben neem ik aan.

nog geen antwoorden op mijn vragen gekregen, helaas.
 
sinds vandaag alle streepjes internettoegang,waarom weet ik niet.

Hallo,

Blij constateer ik vandaag dat het icoontje rechtsonder op de laptop wat de internettoegang aangeeft ALLE streepjes te zien zijn. Internet is ook sneller nu.

Ik zou graag aangeven het hoe en waarom,maar helaas......weet ik dat ook niet.

Alle reacties zullen wel een beetje geholpen hebben. Bedankt allemaal!!!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan