Kan backup niet kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Hallo,
Ik heb een backup van mijn Windows gemaakt met de nieuwe update.
Dit bestand is 51GB groot.
Nu wil ik dit bestanb kopieren naar een externe schijf, die nog 173GB vrije ruimte heeft.
Als ik kopieer, krijg ik het bericht, dat er niet genoeg ruimt is. Hoe kan dat?
 
Dan is de ext HDD waarschijnlijk FAT32 geformatteerd...
 
Dan is er geen reden waarom je dat bestand niet zou kunnen kopiëren tenzij betreffende schijf "niet fris" is...
Een andere reden kan ik niet bedenken aangezien het geen kwestie is van "machtigingen" want dan zou je een andere melding zien.

Heb je al een andere usb-kabel geprobeerd om die schijf aan te sluiten..?
Ext. schijf met "eigen voeding" of gevoed via de usb-poort..?
 
Ik begrijp het niet. Als je een systeemkopie maakt, dan sla je die direct op een externe HDD op. Probeer dan eens verplaatsen in plaats van kopiëren. Kan ook zijn dat je veel te weinig RAM hebt en dan moet je het Virtueel geheugen (wisselbestand) drastisch verhogen. Afhankelijk van de ruimte op de systeemschijf.
 
Je kan geen backup van windows maken. Waarschijnlijk bedoel je een backup van de C schijf.
Hoe je de backup gemaakt hebt ben je vergeten te vermelden en waar je deze in eerste instantie neergezet hebt ben je ook vergeten te vermelden. Als het op dezelfde schijf is heeft het geen enkel nut. Waarom maak je deze niet direct op de externe HD?
 
Laatst bewerkt:
Een system backup is wel degelijk een backup van Windows.
 
Ik had in 1e instantie een back-up willen maken op een externe schijf, maar kreeg de melding dat er niet genoeg ruimte was.
Ik heb toen de back-up gemaakt op een partitie van mijn harde schijf met de bedoeling deze te kopieren naar de externe schijf met genoeg ruimte. Maar.. daarna de mededeling waar deze vraag op slaat. Ik had met Acronis een bu gemaakt.
Ik zal nu de externe schijf eend defragmenteren.
 
Als je een vraag stelt of een probleem aankaart, geef dan zoveel mogelijk informatie en een goede omschrijving, graag met screenshots (errors met code, eigenschappen en schijfbeheer e.d.). We zien nu ook weer dat de informatie successievelijk binnendruppelt.
 
Laatst bewerkt:
Na de defragmentatie is het uiteindelijk gelukt.
Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan