Setup: 2 monitoren aansluiten op laptop & desktop (1x toetsenbord/muis)

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene_overtoom

Meubilair
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
5.202
Ik heb een misschien wat ongebruikelijke set-up wens.

1x laptop van mijn werkgever met dockingstation
1x dockingstation met meerdere video out's
1x desktop
1x muis/toetsenbord voor zowel laptop als desktop
2x 24'monitor (voor mij noodzakelijk om gemakkelijk twee bestanden tegelijk te gebruiken cq. open hebben staan, software om bijv. een groter scherm te splitsen is door systeembeheerder niet toegestaan)

De monitoren heb ik overigens nog niet gekocht. Al heb ik wel de Samsung LC24F396FHUXEN op het oog vanwege prijs/kwaliteit.

Mijn vraag: Ik wil zowel mijn laptop via het dockingstation, evenals mijn desktop PC op beide monitoren met 1 toetsenbord/muis kunnen bedienen. Is dat mogelijk? Zie ook bijlage.
 

Bijlagen

  • Presentation1.jpg
    Presentation1.jpg
    195,6 KB · Weergaven: 57
Geen idee, ik heb al jaren geen laptop meer maar ik zou eens de reviews ( indien beschikbaar ) doorneuzen, wellicht vindt je daar een antwoord op je vraag..
Niet geschoten..?
Of Google eens naar die switch i.c.m. het woord "review" ...als je je zoekopdracht in het Engels invoert is de kans of treffers groter :thumb:
 
@rene_overtoom. Je link laat een HDMI switch zien. Dat is dus geen KVM switch. En zou betekenen dat je nog steeds 2 toetsenborden en muizen nodig hebt.
 
@RogerS, ah oké. Ik heb alle opties bekeken maar zie dat geen alternatief wat wél zou werken. Jij een idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan