• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Mededeling; Ik stop ermee

Status
Niet open voor verdere reacties.

ExcelAmateur

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 aug 2010
Berichten
3.333
Geachte helpers,

Dit is mijn laatste berichtje.
Uitleg waarom;
Zit nu dicht bij de 80 jaar en heb met dit bericht de stand van 3333 in de jaren 25-8-2010 tot nu bereikt en vind dit een mooi getal om te stoppen.
Als ik nog iets nodig heb, een Formule of een VBA code, dan zijn er hier genoeg voorbeelden te vinden. Die kan ik eventueel trachten aan te passen.

Ik reageer vanaf nu niet meer op berichtjes.

Allen die mij in deze jaren hulp hebben geboden, hartelijk bedankt hier voor.
Het gaat u allen goed.

Met vriendelijke groet,
ExcelAmateur
 
Erg jammer, maar begrijpelijk.
Enorm bedankt voor uw bijdrage.
 
@ExcelAmateur,

Het ga je goed, en ik hoop dat je nog veel mooie jaren tegemoet mag zien in goede gezondheid.
 
@ExcelAmateur
Lijkt mij een zeer moeilijk en lastig besluit. Vind ik wel een zeer verstandig besluit. Denk dat je alles op het Helpmij.nl wel hebt meegemaakt. Mensen hebben jou hulp geboden, jij hebt heel veel mensen geholpen. Daar zijn we enorm dankbaar voor.

Ik sluit mij aan bij de woorden van Ad en zou zeggen, ga volop genieten van de dingen die je leuk vindt.
 
Beste ExcelAmateur,

Ook namens mij hartelijk dank voor al je bijdragen en veel succes met wat je nu van plan bent.
Ik wens je daar nog lang en veel plezier bij.
 
Beste ExcelAmateur,

Ook ik wil je hartelijk bedanken voor al je bijdragen en ik wens je nog heel veel goede jaren in goede gezondheid toe.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt me heel veel nuttige info verschaft.
Dank je, en nog veel jaren in goede gezondheid gewenst.

Mathieu
 
Ook vanuit hier de allerbeste wensen en nog een lange en gezonde tijd toegewenst.
 
Veel plezier bij alles wat je gaat doen ExelAmateur.
Geen makkelijke beslissing na zoveel jaren; Er is altijd een momentje van even kijken of er nog leuke vraagstukken zijn.

Het ga je goed.
 
@ ExelAmateur.

Een goede gezondheid, dat is het belangrijkste.
Bedankt voor de veel jaren interessante hulp bieden.

Het ga je goed…

M.v.g.
Marc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan