Thunderbird probleem of....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hannes57

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2016
Berichten
173
Een goede dag allemaal,

Ik heb een raar probleem. Sinds 1 week heb ik Windows 10 Pro 1903 op de laptop. Na alles weer te hebben geinstalleerd, wilde ik Thunderbird instellen met mijn provider, Caiway in dit geval.

Maar..... hij werkte niet, Gebruikersnaam en/of ww verkeerd of niet goed. Raar. Na 3 pogingen het maar opgeven. Nu komt het.....

In Windows 10 het Progje Mail gestart en de nodige gegevens ingevuld en....... Bij deze, Mail dus, werkt het wel. Ok, wat anders geprobeerd, een alernatieve mailprogje geinstalleerd en daar werkt het ook niet in.

Dus, ik moet dus bij Mail blijven :evil: . Maar wat kan het probleem zijn met Thunderbird? Ik vind dit vreemd.

Han
 
Ed,

Alles gewoon ingevuld. Dat Ghandi net heb ik altijd al weggelaten. Dus, zegt het maar.......:eek:
 
Geen idee wat je bedoelt met Ghandi net
 
Ik gebruik Thunderbird onder Win7 en Win 10, werkt gewoon probleemloos...
Ghandi.net is wat Thunderbird als voorbeeld toont als je het voor het eerst start en de mail-accounts moet toevoegen..:confused:
 
Ok, dat wist ik niet :)
Maar volgens mij is de uitleg op de pagina waar ik de link naar plaatste duidelijk genoeg.
Ik gebruik Thunderbird net als jij op Windows 7 en Windows 10 zonder er ooit een probleem mee te hebben gehad.
 
Laatst bewerkt:
Allen bedankt.

Ook onder Linux Mint 19.2 Tina Cinnamon lukt het niet. Ik vind dit heel erg vreemd. Zal Caiway eens een telefoontje plegen.

Han
 
bij thunderbird moet je bij gebruikersnaam je hele emailadres invullen.
Niet iedereen weet dat. Als je dat niet doet, dan lukt het niet.

Oh en doe handmatige instelling en niet wat Thunderbird je geeft, want dan kan je het niet zelf invullen.
 
Ok, Onder Thunderbird lukt het echt niet. Vreemd genoeg lukte het wel onder.....Win.10 Mail:p

Alles gewoon van de provider ingevuld en het werkt. Ik vind dit heel raar.

Han
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan