microsoft teams app

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanskraan

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2005
Berichten
255
Sinds een laatste update van Microsoft krijg ik na het opstarten op het bureaublad een window van een app genaamd Microsoft team. Ik wil daar helemaal niet mee meedoen en wil al helemaal geen deel zijn van een team. Hoe krijg ik voor elkaar dat deze app niet meer verschijnt en automatisch opgestart wordt? Bij afmelden verschijnt er weer een andere window. Het lijkt wel of ik dan in een loop terecht kom.

PS Het is mij niet duidelijk of deze vraag in het juiste (sub)forum is gesteld. Indien deze vraag hier niet thuis hoort, laat me het weten. Ik zal dan onmiddellijk een correctie uitvoeren
 
Advies is opgevolgd en de app lijkt weg te zijn. Er is echter nog een app die met Microsoft Teams vermoedelijk te maken heeft en heet Teams Machine - Wide Installer. Kan ik die ook zonder gevaar deleten. Wat doet Teams Machine - Wide Installer eigenlijk?
 
Ja, die moet verwijderd worden, anders wordt dat hel team-gedoe weer opnieuw geinstalleerd.
Lees hier: https://blog.computercreatief.nl/nieuwe-terrorware-van-microsoft-teams/

Overigens als u nog een installatie cd van oudere versie van het Officepakket heeft kunt u veel beter die gebruiken onder windows 10. Is nog goedkoper ook.
Dat office365 kost u elke maand geld en dat voor altijd! Geen wonder dat MS u er van zal proberen te overtuigen dat deze nieuwste uitgave van Office de beste is:) En dan krijg u nog irritante malware als Team er gratis bij!
 
Inderdaad srpchulp. Het irritante openingsscherm van microsoft teams verscheen weer nadat de computer opnieuw was opgestart. Ik heb met interesse het artikel gelezen waarvan je mij de link had toegestuurd. Ik vind het eigenlijk schandalig wat microsoft hier uithaalt. Als ik reclamefolders in mijn brievenbus krijg kan ik d.m.v. een Ja/Neen sticker tenminste nog aangeven dat ik ze al dan niet wil ontvangen. Microsoft moet ook maar eens aan zo'n sticker denken maar dan in een digitale vorm.

Ik ga nu ook de Teams Machine-Wide Installer ook maar verwijderen in de hoop dat er ergens toch weer niet een verborgen brugje zit naar Teams.
Bedankt voor de ondersteuning.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan