google account

Status
Niet open voor verdere reacties.

thenan

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2011
Berichten
239
Een kennis vroeg mij om naar zijn Asus-tablet (Android) te kijken waarvan de accu geruime tijd leeg was.
Na het opladen kwam de tablet in de algemene instellingsfase waarbij o.a. ingelogd moest worden voor het google-account.
Zowel het emailadres en wachtwoord werden als onjuist aangegeven.
Als herstel-emailadres werd gevraagd om een (gedeeltelijk zichtbaar) yahoo-adres.
Dit adres is destijds met het aanmaken van een google-account niet opgegeven.
Andere opties voor het accountherstel bleken niet te werken.
Na de fabrieksherstel van de tablet bleek hetzelfde probleem op te treden.
Kan ik ongestraft een nieuw google-account aanmaken of is er nog een andere oplossing mogelijk?
B.v.d
 
Je kunt gewoon een nieuw Google account maken en dit voor de tablet gebruiken. Logischerwijze heb je dan natuurlijk niet de data beschikbaar die mogelijk in het andere account aanwezig is. Maar als dat geen probleem is....
 
Ik heb uiteindelijk op de pc in google kunnen inloggen.
Met dezelfde inloggegevens geprobeerd in te loggen op de tablet.
De volgende mededeling kwam op het scherm: kan niet inloggen vanwege onbekende fout: probeer het met een ander account of wacht 24 uur.
Kan dit veroorzaakt zijn doordat de tablet terug gezet is naar de fabrieksinstelling of dat het account gesynchroniseerd is?
Ik heb voor alle zekerheid via de pc een tweede account aangemaakt en daarmee ingelogd op de tablet.
Ook hierna kwam dezelfde mededeling.
 
Heeft die tablet wel verbinding met het internet?
 
d.m.v. een frp bypass goole account heb ik uiteindelijk de tablet kunnen herstellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan