Andere gebruiker toegang geven tot submap in Outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

UUstudent

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2018
Berichten
53
Hallo allemaal,

Op mijn account worden via auto archiveren bepaalde emails in map X gezet. Nu zou ik graag willen dat mijn collega alle emails die in map X staat ook kan zien. Met andere woorden, dat zij via haar outlook account toegang krijgt tot map X. Als zij toegang heeft tot deze map zou ik ook graag willen dat ze kan reageren op de mailtjes die in Map X staan, is dit mogelijk?

Tot zover is het mijn collega alleen gelukt om via "bestand" --> "openen" --> "map van een andere gebruiker te openen" mijn gehele postvak-IN te openen. Het is echter de bedoeling dat ze alleen de map X kan inzien. Ik heb via rechtermuisknop op map X --> "eigenschappen" --> "machtigingen" mijn collega al wel gemachtigd om map X te kunnen inzien.

Alvast bedankt voor uw hulp!
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor uw reactie!

Misschien was ik iets te onduidelijk maar wij gebruiken Microsoft Office Outlook. Zou het hiermee wel mogelijk zijn?
 
Ja zeker, neem dan die link eens door.

Schermafbeelding 2019-08-12 om 13.49.48.jpg


Je zou aan de IT/ICT beheerder op het werk vragen om een gezamnelijk postvakin te maken voor jou & collega(s).
Jij wordt de beheerder van dat postvakin, en je hebt /krijgt dus de rechten om een collega toe te voegen (zo werkt dat bij me op het werk).
 
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Dan ga ik de IT mensen vragen of zij het weten.

In ieder geval bedankt voor uw reactie!

Ik weet trouwens niet of ik dit topic nu moet sluiten.
 
Graag gedaan.

Als jouw vraag beantword is dan kunt je markeren als opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan