Aankoop Smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

heinflhs

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2014
Berichten
675
Tja, Ik ben bang dat ik mijn weerstand nu zal moeten laten varen. De oude trouwe Nokia 6310i zal toch plaats moeten maken.

Heb in het dorp ij zo'n shop even rond gekeken en de verkoper attendeerde mij op de Samsung J1 Mini Prime. Waarom deze? Voor mijn gebrui, bellen, gebeld worden, sm-en en ontvangen zou deze prima voldoen. Vraagprijs €100,-

Echter als ik op internet de phone check dan komt er een punt van kritiek m.b.t. het besturingssysteem, nml. Android 5.1

Andere goedkope telefoons gebruiken daarentegen 6.0


Waar zou ik een betrouwbare vergelijkingssite vinden die mij hier een beetje wegwijs kan helpen?
 
Sorry hoor maar ik vind dit een beetje een no-brainer...
Je gaat een nieuwe telefoon kopen met een verouderd besturingssysteem..? :shocked:
Dan kun je beter iets als dit kopen, Android 8, 2 Gb werkgeheugen en 16 Gb intern...
Ben je nog goedkoper uit ook...:thumb:

Overzicht van smartphones tot € 120 hier.
Filters links kun je zelf instellen.
 
Sorry hoor maar ik vind dit een beetje een no-brainer...
Je gaat een nieuwe telefoon kopen met een verouderd besturingssysteem..? :shocked:
Dan kun je beter iets als dit kopen, Android 8, 2 Gb werkgeheugen en 16 Gb intern...
Ben je nog goedkoper uit ook...:thumb:

Overzicht van smartphones tot € 120 hier.
Filters links kun je zelf instellen.

Ik zeg toch dat mijn bezwaar het 5.1 besturingssyteem is. Daarom vraag ik naar alternatieven.

Ik zou meteen android 9 vast instellen, dan krijg je de nieuwere mobielen en met meer zekerheid om naar 10 te kunnen upgraden.
Laat je het filter dan op 120 euro staan, dan heb je weinig keuze, verhoog je het naar 150 euro een stuk meer.
Of je koopt een 2e hands van een bekende.
https://tweakers.net/categorie/215/...8BccZ58mNnvTrglgfpYl24sKg5VrfLrsZyFVKppkFL6AA

Dank voor het overzicht, ga eens aan het vergelijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan