Epson XP-442 wil niet meer scannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Berichten
493
Mijn printer Epson XT-442 maakt nog wel een scanvoorbeeld, maar een eigenlijke scan lukt niet meer. de printer is verbonden via WiFi. Het is enige tijd heel traag gegaan en nu hoor ik wel dat de printer even reageert op een commando van de computer maar er komt geen scan of het scannen valt stil en na enige tijd komt de melding "Kan geen gegevens ontvangen. Controleer de verbinding met de scanner en probeer opnieuw." Kan dat een gevolg zijn van een update van Windows 10? De verbinding met de router lijkt oké, het toestel reageert trouwens normaal op printcommando's en print voortreffelijk. De printer heeft altijd behoorlijk gescand. Wat kan ik doen? Ik gebruik Epson Scan2 op de PC
 
Dank. Ik heb je goede raad opgevolgd en het is gelukt maar ook met als gevolg dat ik nu een lawine vensters over me heen krijg van Simple driver updater waarbij men de pc scant en vervolgens drivers wil updaten. Enig idee hoe ik hier van af geraak?
 
De driver in het vervolg gewoon bij Epson van de support-site van jouw model printer downloaden, gewoon hier dus.
Dan loop je ook niet de kans dat je allerlei downloadmanagers, toolbars en andere teringzooi download / installeert.
Hoe je die ellende van Simple driver updater verwijderd lees je hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan