windows-wachtwoord herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

janschuling

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jul 2016
Berichten
4
Op mijn laptop is W10 geplaatst ik kan het nu openen zonder een windows-wachtwoord.
Erg handig maar wel lastig als ik ook een Microsoft-account wil maken Microsoft vraagt wel om dit windows-wachtwoord
hoe kan ik toch een windows-wachtwoord herstellen en dan een Microsoft-account maken
bij voorbaat dank voor uw advies
Jan
 
Als u het wachtwoord bent vergeten waarmee u zich aanmeldt bij services als Outlook.com, Skype, OneDrive en Xbox Live, moet u dit mogelijk opnieuw instellen.
Ga als volgt te werk:
Ga naar Uw account herstellen en typ het e-mailadres, het telefoonnummer of de Skype-naam waarvoor u het wachtwoord opnieuw moet instellen. Selecteer Volgende.
U wordt gevraagd waar u de beveiligingscode wilt ontvangen. Kies een van de alternatieve e-mailadressen of telefoonnummers voor dit account. Selecteer dan Volgende.
Typ de ontbrekende informatie om te verifiëren dat dit echt uw e-mailadres of telefoonnummer is. Selecteer Code verzenden.
De beveiligingscode wordt naar de door u gekozen alternatieve contactmethode gestuurd. Als u de code niet ziet, kijkt u in de map met ongewenste e-mail. Als u de code daar niet kunt vinden, selecteert u Een andere verificatieoptie gebruiken.
Typ de beveiligingscode bij Uw identiteit bevestigen en selecteer Volgende.
Stel het wachtwoord voor uw Microsoft-account opnieuw in door het bij Nieuw wachtwoord te typen. Bevestig het wachtwoord door het opnieuw in te typen bij Wachtwoord opnieuw invoeren.
Zie Wachtwoord en beveiliging: wachtwoord en aanmelding voor meer informatie over aanmelden bij Xbox Live met uw Microsoft-account.
Zie Beveiligingsgegevens en beveiligingscodes voor Microsoft-accounts om uw beveiligingsgegevens te beheren.
Opmerking: als u geen Microsoft-account gebruikt voor aanmelding bij Windows en u moet uw Windows-aanmeldingswachtwoord wijzigen, raadpleegt u Het wachtwoord van je lokaal account in Windows 10 opnieuw instellen.

Windows 10
U kunt het wachtwoord waarmee u zich bij uw computer aanmeldt, opnieuw instellen. Typ de naam van uw Microsoft-account op het aanmeldingsscherm als deze nog niet wordt weergegeven. Als er meerdere accounts op de computer worden gebruikt, kiest u het account waarvoor u het wachtwoord opnieuw wilt instellen. Selecteer Ik ben mijn wachtwoord vergeten onder het tekstvak voor het wachtwoord. Stel uw wachtwoord volgens de opgegeven stappen opnieuw in.
 
Ga naar Uw account herstellen en typ het e-mailadres
sorry maar Waar kan ik "Uw account herstellen" vinden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan