Vervelende pop-ups, hoe zet ik ze uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tinovanommen

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2004
Berichten
71
Goedemiddag,

Ik gebruik windows 10 op mijn laptop, en krijg zo nu en dan tussendoor, rechtsonderin een pop-up van "Het Laatste Nieuws" (HNL), een belgische krant of zo.

Ik heb geen idee wanneer precies wel of niet, maar het is ongewenst. Ik stuur een fotootje mee.

Weet iemand mij svp te vertellen hoe ik dit kan uitzetten?

Groeten,

Tino
 

Bijlagen

  • HNL30.png
    HNL30.png
    1,4 MB · Weergaven: 122
Pop-ups blokkeren in Google Chrome
Om in Google Chrome een einde te maken aan de vaak zo vervelende pop-ups ga je achtereenvolgens naar Menu > Instellingen > Privacy en Instellingen voor inhoud. In het venster dat zich nu zal openen, vink je Alle pop-ups blokkeren aan.
 
Beste mensen,

Bedankt voor de snelle reactie, het is diep spitten tegenwoordig, maar omdat jullie de juiste richting hebben gewezen, staat ie uit :d

Groeten,

Tino
 
Tip
Als je > Instellingen klikt, krijg je bovenin een Zoekbalk (vergrootglas)=Zoek in instellingen, typ daar pop-up of termen die je zoekt en je bent sneller bij jouw doel.
 
Tip
Als je > Instellingen klikt, krijg je bovenin een Zoekbalk (vergrootglas)=Zoek in instellingen, typ daar pop-up of termen die je zoekt en je bent sneller bij jouw doel.

senso, op zich een handige tip maarrr, het valt mij al vaker op dat het zoeken met windows vergrootglas wel erg kieskeurig is afgesteld.
bv, in dit geval, je wil zoeken naar "pop up" dan krijg je nul resultaten, schrijf je popup (aan elkaar geschreven dus) stuurt windows je ook verkeerd, schrijf je alleen pop, dan verschijnen er meerdere opties, schrijf je pop en daarna een spatie dan nul resultaten, enz, enz..

ik vind die kieskeuriigheid heel verwarrend van windows 10, w7 was m.i. niet zo kieskeurig met zoeken...

mvg, ben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan