W7 geen drivers USB 3.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

heinflhs

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2014
Berichten
675
Hoi,


Ik heb aan de achterkant van de PC 2 USB 3.0 poorten. Echter deze werken niet. Als ik apparaatbeheer open zie ik de volgende foutmelding. usb controller geen stuurprogramma.jpg



Ik heb een keer of vijf geprobeerd de drivers te vinden, noch op de PC zelf, noch op internet te vinden. Ook installatie van Catalyst biedt geen oplossing.

Op het net zijn meerdere klachten over W7 en USB 3.0, een oplossing vind ik niet, ook niet bij de site van MSI.

Dit zijn de geg. van de PC.

Als iemand een oplossing weet, graag.

Bij voorbaat dank.Speccy geg. PC.jpg
 
Mss handig om merk & type van laptop en/of moederbord te weten.


Heb je ze in apparaatbeheer al een keer gedelete? Bij herstarten worden ze automatisch herkend.
 
Klik maar eens op de zwarte rechthoek, maar neen helaas. Ook na deleten en het verzoek om de drivers te installeren via internet vindt de pc niets.
 
Toen ik deze pc heb samengesteld heb ik uiteraard al deze drivers gedownload. En dat is nu net het probleem. Ze (de usb 3.0) werken niet.
 
Hoi Roger, Dank voor de tip, maar ook die zijn indertijd geïnstalleerd. Maar ik heb het "euvel" gevonden. Ik heb Winzip gedelete en opnieuw gedownload. En ziedaar, deze keer werden de bestanden netjes uitgepakt. Na deleten van de oude drivers, opnieuw ( voor de zesde keer vandaag0 opgestart en alles keurig netjes geïnstalleerd.

Allen dank voor het meedenken en een prettige zondag.
 
. En ziedaar, deze keer werden de bestanden netjes uitgepakt.
Over dit unzip probleem hebben we niet eerder gelezen?
Fijn dat het iig nu wel werkt.
 
Neen, was mij niet bekend, anders had ik niet zoveel tijd met drivers downloaden en ( niet) installeren :) verprutst en ook jullie niet lastig gevallen. Ik probeer een probleem altijd eerst zelf op te lossen en als het echt niet lukt, dan zoek ik hulp bij de hulpvaardige deskundigen. Jullie dus!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan