Vervelende pop-up

Status
Niet open voor verdere reacties.

tallex

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2006
Berichten
51
Hey!

Ik zit al een tijdje met een vervelende virus die ik maar niet weg krijg.
Ik heb een virusscan geprobeerd met AVG maar dit zonder resultaat..
Iemand een idee hoe ik dit vervelend ding weg krijg?
Alvast super hard bedankt!!!

popup.png
 
MBAM geprobeerd?
 
Het plaatje verschijnt rechts onderaan, volgens mij is dit geen virus maar een notificatie, deze kan je uitschakelen in uw browser.
Welke browser gebruik je?
 
Als het steeds gebeurt als u de browser start, dan is de eenvoudigste oplossing om de browser te verwijderen en daarbij ook alle resten verwijderen (wel eerst even de bookmarks veiligstellen) en dan de browser opnieuw installeren.
 
Dat is een notificatie van Chrome, zou die drama-bowser er gewoon compleet aftrappen, incl gebruikersdata ec..
Daarna een andere browser gebruiken, Firefox bijv....einde probleem.:thumb:
 
Heb een nieuwe browser geïnstalleerd en de pop-up verschijnt niet meer!
Hartelijk dank voor de hulp! :d
 
Heb een nieuwe browser geïnstalleerd en de pop-up verschijnt niet meer!
Scan met de gratis Malwarebytes toch nog voor de zekerheid het systeem of er geen troep achter gebleven is.
 
Net weer zo'n infectie van de browser gehad.
Is niet te detecteren met welk pakket dan ook. Geen enkel AV-product houdt dit tegen en ook een scan met Malwarebyte, Adwcleaner of Zhpcleaner detecteert dit niet.
De enige oplossing is de browser verwijderen met alle gegevens die er aan gekoppeld zijn (dus ja, een vinkje zetten bij "echt alles verwijderen van de browser") en de browser opnieuw installeren. Wel natuurlijk de bookmarks eerst even exporteren.

Overigens ben ik van mening dat de makers van de browsers hier iets op moeten vinden om dit tegen te gaan.
 
Is meer de extensie die dat veroorzaakt als de browser dus gewoon opletten met die malafide extensie-meuk van Chrome.
 
mijn advies : verwijder compleet chrome browser en installeer opnieuw chrome en update chrome ook nadien
 
Ben je soms bij tallex op bezoek....:eek:

Nee hoor, maar ik repareer pc's en zo komt het dat ik met aardig wat pc-probleempjes geconfronteerd wordt.
In dit geval was het iemand die naar gratis te downloaden epubs had gezocht. De pc met windows 10 was volledig beveiligd en ook de browser was beveiligd, maar toch raakte de browser besmet met deze pop-ups.
Tja, de besmetters zijn erg vindingrijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan