Windows 7 - automatisch opstarten + inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenneth123

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2012
Berichten
82
Ik zou als mijn windows7 pc opstart een programma willen laten openen én inloggen.
Bestaat er een programma wat dat doet? Dus als de PC opgestart is moet er een programma opstarten en er moet login + paswoord ingegeven worden en op enter geduwd.
Kan dit allemaal automatisch gebeuren?
En kan ik dat via windows zelf of moet ik hiervoor een programma installeren?

Alvast bedankt.
 
Ik denk niet dat dit met 'Task Sheduler' kan.
Ik zoek eerder een programma wat als de PC opgestart is automatisch een programma opent, en hier ook login + paswoord intypt. Een soort van macro dat automatisch draait.
Tot hiertoe heb ik zo nog niets gevonden..
 
Die macro programma's heb ik vroeger onder win 95 ook gebruikt maar ik zie ze al jaren niet meer of ik zoek niet goed...
Dus eigenlijk zeg je ook dat wat ze op het forum daar beschrijven niet kan....
 
Een programma automatisch met windows laten opstarten is niet het probleem.
Plaats een snelkoppeling van het programma in het startmenu>opstarten
Het programma wordt nu ook automatisch gestart nadat windows is opgestart.

Maar dan het automatisch inloggen erbij wordt een ander verhaal.
 
Dat ga je denk ik ook niet vinden. Wat is anders de reden/het nut van deze beveiliging als dat een programma automatische opent met een login, gebruikersnaam en een wachtwoord?
 
het opgenomen script bij "Mouse Recoder Pro" start niet vanzelf.. Dit kan geopend worden maar moet blijkbaar manueel gestart worden.
 
Is dat niet te doen met een opdrachtregel onder > Opstarten in Glary Utilities. Iets van:
MRPlay.exe "e:\foldername\scriptname.???" /a /c
a = play after opening ?
c - close after playback ?
Ik weet die commandoregels van MRP niet.

Als je hier ver naar beneden scrolt staan er ook nog wat aanwijzingen. -autorun -end ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan