Pagina ververst niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

TEW

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2008
Berichten
116
Dag allen
Ik heb een probleem met 1 specifieke site (waterkant.net)
Deze site ververst niet, ook niet als ik F5 of de verversbutton gebruik.
Zelf niet als ik de lap opnieuw opstart. (soms wel trouwens)
Het ligt niet aan mijn internetverbinding, omdat de site wel ververst op mijn tel.
Met andere sites heb ik dit probleem niet.
Wie heeft een idee?

Ik gebruik avast secure browser, maar ook met chrome heb ik dit probleem
 
Laatst bewerkt:
Heb je hem niet op "Offline bekijken" staan?
 
Bij de printer weet ik waar ik dat kan controleren, maar bij websites niet.
Dus hoe check ik dit?
 
Het eerste biedt je de mogelijkheid om een pagina op te slaan en later offline te bekijken.
Dat is voor mij niet van toepassing. Ik ga naar de site, hij opent per dag en soms ververst hij,
Ik ga het andere proberen.
 
Heb je Ctrl + F5 (alles verversen) geprobeerd? Lijkt niet de oplossing omdat je in 2 browsers dit euvel hebt, maar toch het proberen waard.
 
Zit je niet achter een proxy die het cached? Bedrijven hebben deze vaak.
 
Hey het werkt
ctrl F5. dan ververst de pagina.
Apart, vroeger klikte op het teken dat de richting van de klok aangeeft naast de balk waar je de naam van de site invult, of op de homeknop van de site.
Werkte nu allemaal niet meer, maar wel ctrl f5
Volgens mij deed ik dat ook, maar zo te zien niet. Ik denk dat ik alleen f5 intoetste. Dom
In ieder geval
Bedankt
 
Da's raar.
Als ik CTRL F5 gebruik ververst de pagina (mooi),
maar als ik daarna een volgende pagina lees en weer terug ga naar de homepagina dan geeft deze de pagina aan waarmee ik startte, dus de pagina toen ik mijn lap opstartte.
Raar, niet onoverkomelijk, dan klik ik weer op CTRL F5 dan ververst de pagina.
Toch gek dat hij de oude pagina blijft onthouden
 
Het belangrijkste verschil: Met F5 wordt de browser cache die op de PC staat opnieuw geladen. Denk hierbij aan afbeeldingen, scripts, vormgeving en dergelijke. Dit mechanisme zorgt voor het sneller laden van pagina's. Niet alles wordt uit de cache geladen, een deel wordt van de webserver gehaald.
Met Ctrl + F5 maak je de cache voor de betreffende pagina ongeldig en wordt geforceerd alles van de gehele pagina opnieuw van de webserver geladen.

maar als ik daarna een volgende pagina lees en weer terug ga naar de homepagina dan geeft deze de pagina aan waarmee ik startte, dus de pagina toen ik mijn lap opstartte.
Raar, niet onoverkomelijk, dan klik ik weer op CTRL F5 dan ververst de pagina.
Je gaat terug naar de home pagina en die staat in de cache op je pc. Wel vreemd dat dit bij deze website gebeurt, dat hoort niet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan