Logitech Toetsenbord muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cowgirl

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2006
Berichten
163
Beste forum,

Ik heb een Logitech toetsenbord K270 en een Logitech corded muis M500 tevens maak ik gebruik van de Logitech Unifying Receiver.
Mijn man heeft hetzelfde toetsenbord en een Cordless muis M705, elke dag als ik mijn computer opstart staat zijn toetsenbord en muis bij mijn instellingen.

En soms wil mijn toetsenbord niet werken als ik wil typen op google.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen??

Groetjes Cowgirl
 
Dag, Zou het toetsenbord geïnstalleerd kunnen zijn met de andere Unifying apparaten actief? Probeer eens de software en drivers te verwijderen en de andere apparaten naar de schuur te brengen, al moet er een knop onderop het toetsenbord worden ingedrukt om te paren. Haal de zender uit de andere computer. De Unifying software moet nu een unieke verbinding tussen zender en ontvanger maken, net zoals de zender en ontvanger af fabriek kwamen, dus onbruikbaar voor andere apparaten en zenders, of de Logitech Unifying Multi-Connect Utility zou daarvoor moeten worden gebruikt.
 
Dus jij logt in op een eigen account? Binnen Unifying kun je meerdere apparaten aanmelden. Ik heb er twee en deze zijn zichtbaar in de SetPoint-instellingen en daar staat Mijn muis en Mijn toetsenbord. Hoe een derde apparaat dan zichtbaar wordt, kan ik niet zien. Heeft jouw toestand dan ook niet te maken met het ontvangertje dat aan de USB-poort zit? Is dat er één of twee?
 
Beste Alfred 2, Ik heb alles al opnieuw geinstalleerd omdat er wat foutmeldingen waren in mijn Apparaatbeheer, en sinds die tijd staat dus het toetsenbord en muis van mijn man bij mij onder de apparaten.

Beste Senso,
Begrijp niet zo goed wat je bedoelt met een ontvangertje, de unifying Receiver is een usb apparaatje wat je in je computer stopt waar ik mijn muis en toetsenbord mee kan verbinden! Mijn man heeft exact hetzelfde maar bij hem komt niet mijn toestenbord of muis te staan dus dat vind ik raar. Heb ook geen idee of daar de traagheid van het typen daar wat mee te maken heeft!

Groetjes Cowgirl
 
Ik begrijp ook niet alles. Echter als ik bij het menu Start > Logitech en dan Unifying activeer krijg ik een scherm en dan kies ik onderaan > Geavanceerd Daar staan de gekoppelde apparaten. Daar kun je links op de apparaten klikken en rechts loskoppelen. Wat ik dan niet begrijp is dat als je tot zes apparaten kunt aansluiten die van je man er niet bij mogen staan. Kan wel zijn dat ze aan of uit moeten staan als je hetzelfde apparaat gebruikt. Kwestie van proberen. Dat zou verklaren: "En soms wil mijn toetsenbord niet werken als ik wil typen op google." Pak in dat geval dan het toetsenbord van je man eens.

Kijk ook de status van de batterijen na.
 
Laatst bewerkt:
Beste Senso,

Heb idd het e.e.a. verwijderd en met opnieuw opstarten had ik nu mijn eigen toetsenbord en muis!!

En Lange Pier,

Dat geldt dus ook voor jou denk dat het hiermee opgelost is dus morgen even duimen en anders trek ik weer aan de bel :thumb:

Groetjes en een fijne avond nog

Cowgirl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan