Inktcartridgefout HP 2575

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Berichten
1.202
Hallo ,

Mijn inktboer die altijd mijn cartridges vulde is ermee gestopt en ik had nieuwe inkt nodig .
Dus bij de hema hun huismerk gekocht voor mijn HP 2575 . Heb een paar afdrukken kunnen maken maar krijg nu iedere keer een foutmelding , Verwijder / control cartridge rechts .
Al van alles geprobeerd , stroom eraf , cartridge schoongemaakt , drivers opnieuw geinstalleerd , maar de foutmelding blijft .

Wat te doen ?

Groet
Hans
 
Terugbrengen en nieuwe halen? Ikzelf heb slechte ervaringen met huismerken, originele cartridges werken altijd prima. het is soms wel een beetje zoeken op internet waar je die voordelig kan krijgen.
 
bij 123inkt heb ik nooit enig probleem gehad met hp cartridges.
Dus kijk daar eens, zijn goedkoper dan elders.
 
Jammer ,
Ik dacht dat er een trucje was om het werkend te krijgen .
 
Dat trucje moet dan nog worden uitgevonden aangezien je zelf al van alles hebt geprobeerd.
Ik zou toch terug gaan.

Of kijk op de website van HP, wellicht zijn er updates voor deze fout.

Ook al eens de printer gereset?

Uit mn hoofd OK, CANCEL, BLACK, COLOR tegelijk indrukken en dan uitzetten. Ingedrukt houden en als ie uitstaat weer aanzetten, en dan pas die 4 loslaten, dan gaat ie m volledig reinitialiseren (incl cartridges)
Of kijk naar je eien printer nummer hoe de rest echt moet gebeuren.

(gvonden voor de 2575 de tip van OK + AFBREKEN + ZWART + KLEUR tegelijk ingedrukt houden, uitzetten, aanzetten en na een tijdje pas loslaten voor een algemene reset.
 
Laatst bewerkt:
Vanaf als je een update gedaan hebt van je printer ben je verplicht de origenele cartridges te kopen.
Het is een truck van alle printermerken.
 
Kijk hier https://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/945454-Canon-Maxify-MB2350-Foutcode-B504-oplossing


eens naar, met name de oplossing die Manamana aandraagt. Als je dit zou toepassen met de HP waardes zou je de cartridge wel kunnen gebruiken?

als je zijn eerste post/vraag leest, zie je dat hij de drivers al opnieuw heeft geïnstalleerd. Hij moet gewoon op de HP site kijken of er updates zijn voor de foutmelding.
En altijd zorgen dat de cartridges die je koopt een HP chip hebben, dan is er niets aan de hand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan