dly converteren of openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceeslm

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2003
Berichten
235
Ik heb de vraag wel eens meer gesteld ,daarom doe ik alsnog een beroep voor een oplossing.

Ik heb verschillende .DLY bestanden en ik zie nog steeds geen kans om deze te openen.

Het zijn tijdschriften waar ik voor betaald hebt ,dus allemaal officieel gekocht op mijn ipad , maar waar ik ook zoek er is geen oplossing.

Het enige wat ik kan vinden is GHCN en daar snap ik de ballen niet van.
 
bedankt , maar zoals ik al zei ,ik snap niets van die GHCN.
 
En welk programma gebruikte je dan op de iPad om die bestanden te openen..?
 
Dat gaat via de app dus het zal wel gecodeert zijn .
Als ik hem met een ander prog wil openen op de ipad lukt het ook niet .
 
En hoe heet die app dan of mogen we dat niet weten..?
Misschien valt er op basis van de naam van die app iets te vinden...
 
De app van dat bedrijf is gewoon via hun website te downloaden voor zowel iOS ( Apple ) als Android.
Op gelinkte site staat ook iets over hoe je dat op een Windows-pc kunt gebruiken, ( via BluStacks ) maar een echte Windows-versie is niet beschikbaar.
Je kunt die .dly bestanden, na het installeren van de app, uiteraard wel weer op je iPad of iPhone bekijken..
 
Ja , dat weet ik , maar er hoeft maar een klein hiccup te komen en je ben alles kwijt.

Ik wil gewoon mijn tijdschriften zelf opslaan zodat ik ze later gewoon kan bekijken.

Een paar jaar geleden heb ik het gehad met motorsport aktuell ,daar was ik mijn bladen allemaal kwijt terwijl ik al jaren een abo daar heb lopen vanaf 1979,eerst gewoon daarna digitaal.

Je kan die uitgevers gewoon niet vertrouwen ,hoewel ik wel twee gratis jaren heb gekregen van motorsport aktuell.
 
Ik denk dat je dit niet gaat oplossen.
Ik zou er in dit geval denk ik voor kiezen om er pdf bestanden van te maken door de pagina's naar een pdf-printer te versturen.
Dat is alleen wel een arbeidsintensieve bezigheid...
 
Dat heb ik ook al geprobeerd maar de kwaliteit laat te wensen over .
 
Tja, dan houdt het voor mij op....mede omdat ik niet helderziend ben en dus niet weet wat je allemaal reeds geprobeerd hebt.
Daarom is het ook zinloos om ideeën aan te dragen en dan te horen dat je dat al geprobeerd had...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan