Meerdere afbeeldingen bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Berichten
304
Van iemand ontving ik een download link voor afbeeldingen via We Transfer.
Ik heb nu alle afbeeldingen ontvangen en wil deze nu bekijken.
Echter zijn het heel veel foto's, en ik zie geen mogelijkheid om met een pijltje naar links of rechts tussen de foto's te navigeren. Dit werkt volgens mij alleen maar als alle foto's al een keer doorlopen zijn?
Ik vind het nu nogal omslachtig: foto bekijken, afbeelding sluiten en volgende weer openen, in plaats van met een pijltje naar de volgende foto te kunnen. Heeft iemand hier een tip voor? Ik had al geprobeerd de standaard app voor het openen van afbeeldingen te wijzigen naar Irfan View, maar ook daar blijven de pijltjes "grijs" dus niet bruikbaar.
 
Met IrfanView kan dat prima met de blauwe pijltjes in het menu en de pijltjestoetsen links en rechts.
Heb je wel het ontvangen bestand eerst eventueel uitgepakt?
 
FastViewer is een tool die ik heel veel gebruik. Werkt Perfect, ook om kleine aanpassingen te doen in je foto's.
 
Ik heb op alle Windows-versies die ik gebruik het gratis FastStone Image Viewer geïnstalleerd en als standaard programma ingesteld.
Werkt perfect en bied naast de viewer nog heel veel meer makkelijke opties zoals een tekenscherm, aanpassing afbeeldingsgrootte en bestandsformaat etc.:thumb:
Je kunt hiermee gewoon door een map foto's scrollen met het scrolwieltje van je muis, klik op de li-knop en het wordt vergroot naar 200%.
 
Laatst bewerkt:
@Scrapheap
Heb nog steeds Versie 4.2.Wat denk jij, oude verwijderen en 7.3 installeren. Veel voordelen, nieuwe functies?
 
Gewoon de nieuwe versie downloaden en in dezelfde map installeren Senseo, het overschrijft dan de oude bestanden en je instellingen blijven behouden, zo doe ik dat tenminste.
Overzicht van de updates, verbeteringen en fixes staat onderaan de pagina :thumb:
 
Faststone brengt regelmatig nieuwe versies uit, die, net als een Porsche 911, als wee druppels water op de vorige versie lijkt. Gewoon upgraden dus :). Is perfect programma namelijk.
 
Allemaal heel hartelijk dank voor de hulp.
Edmoor: zoals ik al zei lukte het ook niet met IrfanView met de blauwe pijltjes: deze bleven "grijs" en kon ik niet gebruiken
Omdat er bij de opmerking van Scrapheap een link stond (dus sorry Octafish) heb ik deze gedownload.
Achteraf was dit niet nodig geweest want "ineens" lukte het wel (ook met IrfanView). (ik weet niet eens zeker wat
ik precies heb gedaan :rolleyes:) na het klikken op de link in WeTransfer stonden alle foto's in "downloads", waarvandaan ik ze wilde bekijken en waarbij ik dus niet gemakkelijk met pijltjes kon doorgaan naar de volgende foto.
Ik heb de foto's nu allemaal ondergebracht in een mapje in "afbeeldingen" en nu kan ik inderdaad gewoon met pijltjes werken.
Fijn dat het opgelost is en nogmaals dank!
 
ik weet niet eens zeker wat ik precies heb gedaan
Dat heb ik ook altijd. Het gaat om het eindresultaat en de adviezen in deze topic zijn ook nog eens gratis.:thumb:
 
na het klikken op de link in WeTransfer stonden alle foto's in "downloads"
Dat is een bestandsuitwisselings service, hetgeen betekent dat je de afbeelding(en) eerst moet downloaden voor je ze kunt bekijken.
Vandaar dat je dus niet kon scrollen...zodra een afbeelding is gedownload en opgeslagen kan dat wel...
Zie daar de oplossing van je probleem.
Mooi dat het nu is opgelost, de volgende keer dus eerst ff downloaden :d:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan