ISO branden in Windows 10 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat eerste zou moeten kunnen.
https://superuser.com/questions/955129/built-in-disc-burning-software-in-windows-10
Dat 2e kon al nooit.... daar heb je iets als Rufus nodig.
Er is een portable versie van Rufus, spaar je energie hiervoor.

Als je iets anders geïnstalleerd hebt kan het zijn dat er wat ontbreekt in het menu/niet werkt:
:thumb::thumb: GEWELDIG MAN!! Eindelijk een reactie waar ik wat aan heb, ik wist dat dit kon en dat ik het al eerder in het verleden zo had gedaan. Of ik heb zelf eerder iets geïnstalleerd waardoor het niet meer werkte of dat verrotte Windhoos heeft weer iets gewijzigd met een bepaalde update. Anyway, na het toewijzen van iso files aan de Windows Verkenner krijg ik wel weer met de rechtermuisknop de optie om het iso bestand direct te branden en dan word het ook goed gebrand, dus met de mappenstructuur erbij. Of deze ook direct bootable is moet ik nog even uittesten, even in mijn BIOS de DVD speler als eerste zetten maar wilde dit alvast even laten weten. Nee, installeer maar direct weer een of ander "wazig" brandprogramma terwijl W10 dat zelf ook heeft..... :mad:Nogmaals, thanks route99 :thumb:

EN JA HOOR !!!! :thumb: Net geprobeerd om vanaf de DVD op te starten en ook dat werkt, dus de schijf is ook bootable ondanks berichten dat dit niet zou kunnen en dat je dit met Rufus moet doen of weet ik whatever voor software.

Ik wist dat dit kon, gelukkig werkt het nu weer dankzij route99.
 
Laatst bewerkt:
Fijn dat het gelukt is en hiermee is meteen je PB beantwoord.
We proberen echt meestal iedereen te helpen hier.
En je zag, je hebt toch weer wat bijgeleerd.
Mss is het handig om de topic start met een print screentje direct te ondersteunen, scheelt de nodig vragen heen en weer.
Heel veel mensen gebruiken een boatble usb stick vaak met Rufus gemaakt, er is nl ook een partable versie die je niet hoeft te installeren..
Das toch vaak heel veel handiger dan van die DVDtjes bakken..
Ik heb een mapje met populaire iso's en als ik geen usb stick heb van de iso die ik wil.. er een maken is zo gebeurd.
 
Anyway, het werkt weer maar ben al druk bezig om Zorin15, een distro van Linux, mij eigen te maken. Op beide PC's inmiddels geïnstalleerd, op 1 standalone en op de andere in een dual boot configuratie.
Zoveel sneller, super handig, waarom ik zo lang door heb zitten klooien met dat Windhoos.....Maar OK, verstand komt met de jaren zeg maar :d
Nu nog van die 2 andere rampen af, Samsung en Google. Word ook daar gek van al die onnodige apps op mijn Android toestellen en al dat gespioneer. Durf niet mijn toestellen te rooten, heb ik weinig verstand van maar ik ben echt HE-LE-MAAL klaar met al die onzinnige troep op zowel mijn desktop PC's als op mijn Android toestellen :evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan