Geen raster om internet verbindingen, geluid etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiscool

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2019
Berichten
5
Dag Allemaal,

Net van Windows 10 naar Windows 7 geinstalleerd, en het valt me gelijk op dat ik geen lichtblauw kadertje/frame heb rond mijn internetverbindingen of geluid rechts onderin.
Voordat ik naar Windows 10 ben gegaan, had ik precies dezelfde Windows 7.

Het voelt alsof er iets niet goed is gegaan.:confused:

heeft iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat ik dit kadertje weer terug krijg? het betreft een Windows 7 64 bits SP1, verder nog niks geïnstalleerd o.i.d.

Groetjes!!

Wiscool

Edit: Dit kadertje mis ik;
https://cdn.instructables.com/FEX/2IXS/HO7X15R6/FEX2IXSHO7X15R6.LARGE.jpg?auto=webp&&frame=1

Edit2: Contact gehad met microsoft, hun zeggen dat het een corrupt 'cosmetic' bestand is; SFC /Scannow gedaan maar die vind geen fouten.

Windows opnieuw installeren??
 
Laatst bewerkt:
Edit: Dit kadertje mis ik;

Schermafbeelding 2019-08-19 om 22.23.10.jpg

Edit2: Contact gehad met microsoft, hun zeggen dat het een corrupt 'cosmetic' bestand is; SFC /Scannow gedaan maar die vind geen fouten.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp eerlijk gezegd niet wat Microsoft jou heeft verteld.
WIndows 10 heeft een ander userinterface dan Windows 7, daarom heet het ook WIndows 10.

Screen Shot 08-19-19 001.JPG

Er zijn manieren om de userinterface van WIndows 10 te wijzigen, maar dan zal iemand anders jou wijst maken.
 
@ Edmoor,

Je hebt gelijk.
Ik zit helemaal naast, mijn excuus, maar inderdaad het bericht is vreemd.


Net van Windows 10 naar Windows 7 geinstalleerd, . . . .
k n I p . .
het betreft een Windows 7 64 bits SP1, verder nog niks geïnstalleerd o.i.d.

TS heeft Windows 7 terug geïnstalleerd.
 
Laatst bewerkt:
Fijn dat je op het Helpmij.nl forum bent,
Je kan zelf bepalen welke systeempictogrammen in het systeemvakje worden weergegeven. Dan selecteer je ook of je meldingen wilt zien maar de vensters met het "Airo" blauwe kader volgen op de pictogrammen en zijn geen meldingen. Als je op een pictogram klikt dan verschijnt er natuurlijk een klein venster met volumeregeling voor geluid of status van de netwerkverbinding. Zie afbeelding van Instellingen van de Taakbalk (contextmenu) en merk de afdeling Systeemvak aanpassen op. Daarna in het volgende venster onderaan: Systeempictogrammen in- of uitschakelen. Dit moet het zijn.
Netwerk meldingen.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan