• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tekst invoeren en via "knop" verplaatsen naar data bestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
De tussenstap is niet nodig. Je kan de gegevens ook direct in de tabel zetten. Het vullen van een combobox kan ook zonder het gebruik van RowSource. Verder nog een aantal verbeteringen in het bestandje.
- een paar controles
- de datum wordt nu als datum weggeschreven
- de draaitabel wordt automatisch ververst.

Bekijk het maar eens. (heb je weer wat studiemateriaal):)
 

Bijlagen

  • Uitgave Boekje.xlsm
    75,6 KB · Weergaven: 18
De tussenstap is niet nodig. Je kan de gegevens ook direct in de tabel zetten. Het vullen van een combobox kan ook zonder het gebruik van RowSource. Verder nog een aantal verbeteringen in het bestandje.
- een paar controles
- de datum wordt nu als datum weggeschreven
- de draaitabel wordt automatisch ververst.

Bekijk het maar eens. (heb je weer wat studiemateriaal):)


Ik ben nog maar net bij dit forum, maar ik wordt zo blij van dit forum! in 1-2 Dagen tijd heb ik meer geleerd dan elke Excel cursus die ik tot nu toe heb gedaan! Dankjewel VenA ik ga zeker is even kijken hoe je het gefixed hebt zodat ik voortaan ook niet met creatieve bruggetjes hoef te werken :). Helden zijn jullie!
 
1 kleine tip: Op dit forum hebben we 1 hele grote blauw knop met als tekst 'Reageer op bericht' Gebruik deze ipv de quoteknop. De knop 'Snel reageren' kan je ook gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan