stuurprogramma opname verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

baukjen

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
275
Mijn stuurprogramma mij opname is weg
Boven genoemde advies geeft geen resultaat.
Dus wat nu puff?
En ja dan lijkt alles zo eenvoudig te zijn (en dat is het ook) maar helaas ik heb op mijn computer geen vorige versie mogelijkheid (win7). De knop vorige versie wordt / is niet actief.
Dus een extra uitdaging?

Het gaat heel eenvoudig om het basis stuurprogramma voor opnemen van realtek.

Als er iemand is die de oplossing weet zou geweldig zijn

hr.gr.
Baukjen
 

Bijlagen

  • sprg1.png
    sprg1.png
    274,4 KB · Weergaven: 70
  • sprg2.png
    sprg2.png
    195,5 KB · Weergaven: 63
Ik heb er maar even een eigen vraag van gemaakt.
In iemand anders zijn topic een vraag stellen is niet netjes en ook niet toegestaan.
 
En nu nog ff alle start gegevens.... pc opbouw/exact systeem/extra hardware
 
Typ bij de knop Start (linksonder) > Probleemoplossing en activeer die. > Hardware en geluiden en de rest staat aangegeven.
 
Laatst bewerkt:
Doet dit zich voor omdat u bent overgegaan naar een andere Windows versie? U zal bij de fabrikant van de computer of eventueel het moederbord de driver moeten zoeken voor de chipset en met name het geluid. Dit moet beschikbaar zijn voor de nu geïnstalleerde Windows versie en ook 32 of 64 bits.

Vaak zijn deze drivers niet beschikbaar bij al wat oudere modellen maar een stuurprogramma bestand kan met rechts worden aangeklikt en bij Eigenschappen kan op het tabblad Compatibiliteit (dit is niet het zelfde als "Compatibiliteitsproblemen oplossen") gekozen worden voor uitvoeren als onder een eerdere Windows versie.

Neem geen drivers van een Internet site van derden want deze zitten meestal niet in het gedownloade bestand en je weet niet wat het is!

De eerste 10 dagen kan een installatie van Windows ongedaan worden gemaakt maar dit staat niet bij drivers van beeldscherm. Lees het volgende over wat Microsoft hierover schrijft: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4027936/windows-10-go-back-to-windows-7-or-windows-81
 
Ik vraag mij nu 2 dingen af.
Eerste plaatje dat je laat zien is niet van het audio stuurprogramma, maar het standaard stuurprogramma van windows voor je beeldscherm/Graka.
Hier kunnen we dus niets mee.
Op het 2e plaatje wat wel van je audio is zie ik niet het probleem wat jij omschrijft. Daar lijkt het stuurprogramma functioneel.
Is er uberhaubt wel een opname apparaat zoals een microfoon of een line in aangesloten en actief?

Heb je ook een plaatje van het overzicht van apparaatbeheer mbt je audio device waar evt een probleem wordt vermeld?

Zoek voor de zekerheid de juiste realtek drivers op bij de moederbordfabrikant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan