Windows live mail 2012 berichten omzetten naar outlook 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

caffie

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2008
Berichten
281
Ik heb een vraag

Wie weet er een goed en GRATIS programma waarmee je alle windows live 2012 kan omzetten naar outlook 2016.
De map met oude mail moet dus worden omgezet naar een PST file
Veel programma kunt je proberen tot max 25 berichten.


mvg

Rob
 
Van die Softonic website met al zijn aangepaste installers vol malware en andere narigheid moet je wegblijven, je krijgt geheid narigheid en ellende op je systeem....niet slim.....

MailStore Home is de oplossing, gratis en kan mail importeren en exporteren in verschillende bestandsformaten waaronder ook Outlook .pst formaat.
 
Van die Softonic website met al zijn aangepaste installers vol malware en andere narigheid moet je wegblijven, je krijgt geheid narigheid en ellende op je systeem....niet slim.....

MailStore Home is de oplossing, gratis en kan mail importeren en exporteren in verschillende bestandsformaten waaronder ook Outlook .pst formaat.

Ik heb deze even bekeken maar deze haal de post op van de mail server en niet van me PC (waar al veel oudere mail staat wat al niet meer op de mail server staat.)
Ik wil dus echt mijn mail van mijn pc uit mijn mail map om zetten naar een pst bestand zodat ik deze kan inlezen in outlook 2016
toch bedankt voor het mee denken
 
Dan moet je toch echt beter lezen want ik heb het zelf ook gebruikt om mail van Windows Live Mail te importeren en vervolgens in Outlook pst-formaat te exporteren.
Ik heb dus in Outlook nu gewoon een archief-map met daarin alle mail van alle 5 email-accounts van Live Mail.
Klik op deze link en je gaat een uitstekende uitleg zien hoe je met Mailstore werkt .:thumb:
 
Het was even puzzelen maar het is me gelukt.

Bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan