• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bijlage toevoegen in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crumpler512

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2015
Berichten
22
Hallo,

Ik maak facturen in Excel en wil steeds bij het exporteren dat mijn factuurvoorwaarden als laatste pagina worden toegevoegd. Zou dus bv. een tabpagina kunnen zijn.
Iemand een makkelijke truk hiervoor? Of houden zoals ik het nu doe? (en dat is de pagina op elk tabblad plakken als laatste pagina).

Dank!
 
Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met exporteren?
Waar naar Exporteer je?
 
Ik bedoel printen/exporteren als PDF. Voorlopige oplossing > op pagina 10 de factuurvoorwaarden gezet en alleen aanvinken dat hij de actieve bladen moet exporteren. Lijkt me ook wel te werken.
 
En doe je dat middels menukeuzes of een stukje VBA?
 
Ik snap niet wat je met bovenstaande bedoelt. Ik exporteer de bladen gewoon naar PDF.
 
Dus via een keuze in het menu van Excel.
 
Klopt!
Weet je soms hoe ik op één pagina alles kolommen weg krijg en gewoon in één keer mijn word/tekst opmaak kan plakken?
Of toch gewoon als afbeelding exporteren en plakken in Excel?
 
Dat moet dan inderdaad kunnen op de manier die je in #3 beschreef.
De betreffende bladen selecteren en dan exporteren.
 
bijkomde vraag:
M'n factuurvoorwaarden heb ik in word uitgetypt.
Hoe krijg ik deze nu mooi in een tablad, zonder alle cellen te moeten gaan samenvoegen?
Is er een manier om deze lay-out op één pagina zoals een tekst document in te stellen?

dank
 
Plaats eens een voorbeeld van dat Word document.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan