Problemen met installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal

Een buurvrouw vroeg me naar haar nieuwe laptop te kijken een Lenovo IdeaPad S145.

Die Laptop geeft bij installatie van een programma aan:

Voor Optimale beveiliging en prestaties worden in deze Windows Modus alleen geverifieerde Apps uit de Microsoft Store uitgevoerd

Dit is toch te gek voor worden, al haar vroeger gekochte programmatuur blijkt nu waardeloos, ik heb er geen woorden voor.

Wat vinden we hiervan en hoe is dit te omzeilen ?
 
Is dat nou toeval dat die Lenovo van die vriend van hetzelfde type is als die van de buurvrouw?
Wat vinden wij hiervan? Daar kan ik wel acht A4'tjes over vol schrijven maar wie zit daar nou op te wachten.

Lijkt mij verstandig dat je bij vragen en problemen direct betere en volledige informatie gaat geven. Je kunt screenshots maken en met Speccy systeeminformatie geven. Altijd druppelt bij jou achteraf de informatie binnen en dan wordt duidelijk waar jij precies mee bezig bent.

Het eerste wat ik wil weten is, dat als daar een dergelijk bericht staat wat dan de Windows Modus is. Als er dan een andere modus is, kun je het omzeilen om in jouw termen te blijven.
 
Hallo Senso
Ja, scherp van je .
Maar om het uit de doeken te doen: De buurvrouw is precies net vrouw van m'n vriend.

En een Screenshot doet hij niet, wel kan ik je een fotootje sturen, maar daar staat precies de boodschap op die in bovenstaand bericht aangegeven wordt "Voor Optimale beveiliging enz. enz."
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Scherp? Het is hier geen spel? Jij komt met twee topics. Waar is dat goed voor? En kijk de forumregels nog eens na over de manier van vraag- en probleemstelling en welke informatie je moet geven.

Volgens mij begrijp jij donders goed wat de bedoeling is. Jij wilt antwoorden en oplossingen maar zoveel mogelijk anderen dom houden. Waar slaat dat antwoord van jou nou op? Dat gaat toch volledig voorbij aan de essentie van mijn inhoud. Dat vet drukken begint ook te vervelen. Heel belangrijk kan zijn, wie geeft die melding. Wat is die Windows Modus? Heb je dat uitgezocht?

Is dit topic een dubbel topic van deze ???
Duidelijk is dat iEscape het uitgezocht heeft.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan