Meerdere gmailaccounts in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marjonj

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2002
Berichten
135
Mijn werkgever is 2 jaar geleden overgegaan naar Google. Ik geef nog steeds de voorkeur aan Outlook. Tot een paar weken geleden zonder problemen de 4 verschillende e-mailaccounts onder elkaar in Outlook gehad (waarvan éen als standaard account fungeert). Ik kon daardoor o.m. berichten die in één account waren binnengekomen zonder moeite in het postvak in van een van de andere accounts schuiven. Dat kan overigens nog steeds, maar ik merk dat in de accounts die niet het standaard account zijn, er beperkingen zijn. Zo heb ik daar alleen de beschikking over de rode vlag als markering (dus niet de andere kleuren en het voltooid teken). En ook kan ik er geen kleur categorieën aangeven. Dit kan allemaal nog wel in het standaard account. Volgens Google komt het omdat het standaard account is ingesteld op MAPI en de andere accounts op IMAP en is daar niets aan te doen. Voor de zomervakantie werkte dit allemaal prima. Toen is echter mijn e-mail gecrasht en is alles opnieuw ingesteld. En sindsdien is dit dus zo.
Voor synchroniseren wordt gebruik gemaakt van G Suite Migration voor Outlook.

Ik hoop dat iemand op het forum hier een oplossing voor heeft, waarvoor bij voorbaat dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan