Hoe Afbeeldingen manipuleren in Android 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

Hoe kun je eenvoudig foto's of Afbeeldingen manipuleren op een Smartphone, draaiend op Android 9

Met manipuleren bedoel ik o.a. naar verschillende mappen brengen, vanaf de foto-galerij die op m'n computer staat (Win10) en op Google Drive staan
 
Laatst bewerkt:
Dag, Zelf heb ik de app Asus File Manager. Dat is een bestandsbeheerder en die geeft voor bestandsoverdracht via WiFi naar de router een browser adres zoals: 192.168.2.1:55432 en 192.168.2.1:55432 (ik heb ze bij bladwijzers staan want het zijn steeds de zelfde). Op die pagina in de browser kan je dan bestanden op de Android zien en er bestanden naartoe kopiëren. Downloaden naar de computer gaat bij deze apps echter altijd in een automatisch gemaakt .zip bestand.

Bij Asus File Manager zie je de optie Bestandsoverdracht staan wanneer je naar beneden scrolt. De naam is nu officieel: File Manager - van Mobile, ASUSTek Computer Inc.
 
Vanuit Google Drive kan je natuurlijk naar een Android toestel downloaden wanneer je deze app ook daarop geïnstalleerd hebt en daar jou accountgegevens invult. Zelfde als met Dropbox of One Drive van Microsoft. Een cloud dienst zou niet veel nut hebben wanneer jou bestanden niet tussen apparaten gedeeld kunnen worden en overal toegankelijk zijn.
 
Hallo Alfred 2
Ik gebruik nu Google Drive, en na een beetje oefenen lukt het me NU best
Bedankt voor je raad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan