• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kolombreedre draairabel wijzigt steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

jcb1958

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2013
Berichten
44
Beste mensen,

Ik werk met een tabel en daaraan verschillende draaitabellen. Wanneer deze worden ververst bij openen, veranderd de kolombreedte steeds.
ik heb dit al geprobeerd, maar werk niet

Weten jullie een andere oplossing?
 

Bijlagen

  • 2019-08-22_230337.jpg
    2019-08-22_230337.jpg
    118,4 KB · Weergaven: 54
Werkt bij mij wel. Welke versie van Excel gebruik je? Welk besturingssysteem gebruik je? Waarom plaats je het het bestandje niet?
 
IK gebruik Office 2016 en Windows 10

Bestand moet ik eerst aanpassen ( te veel Privé). Ik zal morgen ff kijken als ik wat kan plaatsen.
 
Ik zet kolombreedte aanpassen meestal uit via de volgende route:

Rechtermuisknop in de draaitabel > Opties voor draaitabel > Indeling en opmaak > Vinkje weghalen bij "kolombreedte automatisch aanpassen bij bewerken"
 
Laatst bewerkt:
voorbeeld bestand nu bijgevoegd
 

Bijlagen

  • Helpmij.xlsm
    187,9 KB · Weergaven: 29
Het gaat over Blad <Week> (bij de andere werkbladen gaat het wel goed).

Daar staat het vinkje uit
 
Het gaat over Blad <Week> (bij de andere werkbladen gaat het wel goed).
Ook je andere draaitabellen passen de kolombreedte aan; komt ongetwijfeld omdat er geen data is. En dat is wellicht in je productie db ook het geval? Kunnen we uiteraard niet zien. Een geanonimiseerd bestand wil niet zeggen dat je een bestand zonder data moet sturen. Daar kunnen we namelijk niks mee.
 
Het enige verschil wat ik zie is dat je Wrap text niet consequent gebruikt. Waarom je het wel gebruikt is dan weer een ander raadsel? Waarom gebruik je het symbool van een aandeel niet? Deze is volgens mij gelimiteerd op 6 tekens.
 
Octafish

heb een nwe voorbeeld met data nu
 

Bijlagen

  • Beleggen 2019 voor Helpmij.xlsm
    148,9 KB · Weergaven: 14
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan