• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule voorraadlijst aanpassen (opgelost)

Status
Niet open voor verdere reacties.

tshw3

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2017
Berichten
92
Beste Helpmij leden,

Ik heb een vraag, een tijd geleden heb ik een voorraadslijst gemaat en dat werkte als volgt:
Als de hoeveelheid in voorraad onder de bijbestelniveau komt dan komt er een vlaggetje staan in cel A (zie foto voorbeeld)
Dit is de formule die daarbij bijhoort: =ALS.FOUT(([@[Hoeveelheid in voorraad]]<=[@Bijbestelniveau])*valHighlight;0)

Nu ben ik bezig met het maken van een vrijwilligerslijst, en nu zou ik graag een andere soort formule willen maar op dezelfde manier:
In excel sheet heb ik datum waarop een vrijwilligers is benaderd bijv. 10 aug 2019 en ik zou graag willen dat de formule het volgende doet:

Benaderd op - langer dan 6 maanden (huidige datum) gelden dan vlaggetje met tekst bellen
Benaderd op - korter dan 6 maanden (huidige datum) geen vlaggetje

Wie is hier een expert in en zou dit voor mij willen doen in excel sheet, ik kom er namelijk echt niet uit.
Ik hoop dat jullie mijn uitleg snappen.

mvg,
Teun
 
Laatst bewerkt:
Opgelost?
Helpmij.nl heeft ook een archieffunctie.
 
Door de oplossing in de topic te zetten en de titel aan te passen. Iets van > Formule voorraadlijst aanpassen Ga je de oplossing in de topic zetten? Anders heeft deze topic geen nut.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan