Een Handleiding in het Nederlands van de Umidigi A5 Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo allemaal

Ik zoek een Gebruikershandleiding voor een Umidigi A5 Pro

Met Gebruikershandleiding bedoel ik dus een bedienings handleiding met alle ins- en outs van de A5 Pro
 
Zijn 6 pagina's alle ins- en outs?, zie https://www.umidigi.com/page-Download.html
Het is nauwelijks meer dan een uitleg van de knoppen en camera en het installeren van een (dual) sim-kaart.
Het is meer een quickstartguide.
 
Laatst bewerkt:
En meer heb je m.i. ook niet nodig.
De rest is standaard Android.
 
En meer heb je m.i. ook niet nodig.
De rest is standaard Android.

Hallo Edmoor
de instructies die Umidigi levert, handelen alleen maar over de instellingen ie je moet doen om het toestel aan de gang te brengen, zoals de montage van de Sim-kaarten en de SD kaart
Niets dus over de bediening van de bijgeleverde Apps die met het toestel meekomen.

2019-08-24.png

Dit heb ik natuurlijk allemaal allang gedaan, nu komt het fine tunen
 
Laatst bewerkt:
Die is er niet alleen oa Engels en Duits
https://www.umidigi.com/page-Download.html
Hiermee is jouw transactie nog steeds OK?
Je had imho ook in dat topic verder kunnen gaan.

Hallo route99
Waarschijnlijk heb ik wel heel veel mazzel gehad, want van enige inmenging van ons belastingdienst heb ik nooit wat gemerkt
Het toestel was in eerste bedoeling dus bedoeld voor mezelf, tot de Microsoft Lumia650 van m'n vrouw de geest gaf, (werd niet meer ondersteund door Microsoft en een paar diensten vielen uit
En omdat de data niet zomaar over te zetten bleek (van dus de Lumia650 naar een Android toestel) heb ik mijn adressen enz. er op laten staan en alle emailadressen en wachtwoorden aangepast voor haar
Na veel puzzelen toch alles voor elkaar. Het is een prachtig en uit de kunstwerkend toestel.
En voor me zelf heb ik toen bij Amazon.de een Umidigi A5 Pro Phaplet gekocht (binnen 1 week in huis, en absoluut geen probleem met de belasting)
Maar dit toestel heeft plaats voor 2 SIM-kaarten en tegelijk een SD Kaart (128Gb) E.e.a. om niet nog een keer de goden te verzoeken. (Want Amazon.de levert alles vanuit Duitsland, de toestellen zijn al ingeklaard en de (duitse BTW) is al voldaan
Nu ben ik er een beetje aan gewend (aan die Udimigi A5 Pro) en ook dit toestel overtreft m'n verwachtingen. Kosten totaal € 125) + $ 135 voor die Xiaomi Redmi 7, dan zijn wij toch weer voor een schimmetje gered.
Trouwens die Chinese site GearBest die de Xiaomi geleverd had heeft me op alle vlakken uit de kunst bijgestaan ook NA de levering, alle hulde
 
Laatst bewerkt:
@route99
Hiermee is jouw transactie nog steeds OK?
Je had imho ook in dat topic verder kunnen gaan.

Laat die beoordeling over aan een moderator, als je zoiets vind meld dit dan via de gebruikelijke weg.
In mijn optiek deel ik die mening niet. En zal dit ook niet koppelen met de topic die je aangeeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan