adobe flash player

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinpb

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2012
Berichten
106
hoi helpers
adobe flash player stop er mee
Zijn er alternatieve om toch websites te bezoeken die nog om flashplayer vragen?
Groet martin
 
Nee, volgens mij stopt Adobe Flash Player er niet mee. Wel wordt het doen gebruiken ervan opzettelijk verminderd (uitgefaseerd) en er zullen onderdelen van websites zijn die vragen om met weergave door Flash Player in te stemmen. Flash heeft een nieuwe versie en deze kan je blijven gebruiken. De vraag is alleen of je nog toepassing ervoor kan vinden. HTML5 wordt eerder ergens toegepast dan Flash. Dit is veiliger en lichter.
 
Adobe stopt er wel degelijk mee om Flash verder te ontwikkelen.(eind 2020) Flash gaat eruit, einde verhaal en het is aan de makers van Flash toepassingen om zich aan te passen en over te schakelen naar o.a. HTML5.
Een van de vele bronnen. HIER
 
Mail die websites dat ze eens over moeten stappen naar HTML5, met die genoemde link erbij. Ikzelf heb Flash op mijn computer nooit geïnstalleerd.
 
Laatst bewerkt:
hoi php4u
Hoe speel je dan spellen en bekijk je videos waar ze om flash vragen?
Groet martin
 
Martinpb. Dat is dus aan de beheerders van die websites om dit aan te passen. Gaan ze ook wel doen, omdat ze gaan zien dat hun bezoekersaantallen gaan teruglopen.

Flash is ingehaald door HTML5 en het is niet de bedoeling dat we daar nu een workaround voor gaan verzinnen, eerder de websites aansporen om de stap naar deze eeuw te maken.
 
Dat bedoel ik, Flash gaat er eerder uit dan dat ze er mee stoppen en het verschil tussen december 2020 en januari 2021 is niet zo groot. Veel browsers weigeren het al lange tijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan