website in firefox niet goed weergegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bmwpiet

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Berichten
617
de plaatjes op sommige websites worden niet weergegeven in firefox of edge.
 
Laatst bewerkt:
En in Chrome?
Mail Chris even of hij soms zelf ook plaatjes mist, want dan ligt het probleem niet bij jou.
 
Allereerst staat zijn email en dergelijke openbaar op het screenshot, niet handig voor deze meneer. Iets in de trant van de privacy ;)

Ten tweede kan ik hier niets mee, we weten totaal niet hoe deze website is gebouwd en hoe de paginabron eruit ziet.

Lijkt mij dat je die goede man zelf even aan zijn jasje moet trekken.
Je kan wel kijken of je met andere browsers de plaatjes ziet.

Overigens heb je het over sommige websites, zijn er behalve deze nog meer website waar jij een probleem mee hebt?
Geef dan de link ipv een screenshot.
 
Om welke site gaat het?
 
Allereerst staat zijn email en dergelijke openbaar op het screenshot, niet handig voor deze meneer. Iets in de trant van de privacy ;)

Ten tweede kan ik hier niets mee, we weten totaal niet hoe deze website is gebouwd en hoe de paginabron eruit ziet.

Lijkt mij dat je die goede man zelf even aan zijn jasje moet trekken.
Je kan wel kijken of je met andere browsers de plaatjes ziet.

Overigens heb je het over sommige websites, zijn er behalve deze nog meer website waar jij een probleem mee hebt?
Geef dan de link ipv een screenshot.

Femke
Er staat een vierkantje , waar misschien een afbeelding hoort te staan.
In de tekst onderaan het bericht , voor de tekst" Steunpunt Almere. "
Dat staat op twee pc`s zo. Op windows 10 en op andere pc met windows 7.
 
Piet, ik zie dat vierkantje ook op de screenshot, maar we kunnen daar toch niets mee als we niet de link hebben van die website.
En mijn smiley voor mijn link klopt, die staat niet meer op de server van Helpmij heb ik het idee. Ik zie hem namelijk ook niet.
Edit: gefixt omdat het plaatje niet meer op een website stond, nu doet het weer wel ;)

Maar ik kan niet in het echt zien of de site waar het werkelijk over gaat, bij mij de plaatjes niet laat zien.
Logisch toch.
 
Laatst bewerkt:
Femke, in edge, waar ik nu inzit doet de smiley het weer, ook de onderbeschreven klacht is daar niet.

http://www.dierenspeciaalzaakfitty.nl/assortiment/

hierbij de link van Fitty, ik wilde kattenvoer van Jarco telefonisch bestellen en eerst kijken, wat het assortiment is.
Dat lukt niet.
Op andere pc met Mint 18.3 : als ik in het stukje bij de zwart - witte hond "alles voor het welzijn van uw huisdier" onderaan klik op de assortimentsknop, dan krijg ik NOT FOUND on this server.

Heb de winkel ook ingelicht, 3 weken geleden, die zou er naar kijken.
Schijnbaar ben ik de enige met de fout. :eek:
 
Laatst bewerkt:
Wat erg voor de honden en katten eigenaren om op zo een vreselijke site voer hun geliefden te bestellen.
Ik heb overigens wel overal kunnen klikken voor zover het mij duidelijk is dat het klikbaar moet zijn....
https://www.jarco.nl/over-jarco/#doc_614

Dat was hier met Opera.
Wat is de volgende "niet werkende" site? :eek:
 
dan krijg ik NOT FOUND on this server.
Tja, dat is jouw fout niet, maar van de webmaster.

De website van het over kan ik goed bekijken, ik zie dat in Linux Mint 17.3 (ja, ik loop achter hahahahaha)

Ik zie alles op de website, dus het ligt dan toch aan jou neem ik aan.

Maak in FF een nieuw account, en probeer dan nog eens de websites te bekijken.
Als dat nieuwe account wel alles weergeeft, dan zit er iets niet goed in je account wat je nu gebruikt.

Femke, in edge, waar ik nu inzit doet de smiley het weer, ook de onderbeschreven klacht is daar niet.
Je schijnt mijn bericht niet goed te lezen, ik heb het gefixt dat het gifje weer wordt gezien.
Dat lag dus niet aan jou.

ps. geen idee wat jij je hond te eten geeft, maar je hebt ook verkooppunten voor vers voer.
En kijk eens hier: https://www.voerwijzer.com/het-beste-hondenvoer/
Ikzelf geef mijn honden vers voer van Darf en dat haal ik bij een verkooppunt in de buurt.
 
Laatst bewerkt:
Nee, niet opgelost, nog steeds error 404 op deze website. Bij win 10.
 
Druk op Ctrl+Shift+Del om alle geschiedenis te wissen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan