Problemen met Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal

Ik heb (nog steeds) problemen met Messenger, ik wordt er gek van

Ik (wij) gebruiken Messenger op 2x PC (Win10), 1x Tablet (Samsung op Android) en 2x Smartphone (beide Android)

Het blijkt dat ik wel 14 !!! verschillende profielen van mezelf heb in Messenger, b.v. m.me/Mijn Profiel.x

Dus dat Kan ook nooit goed werken.

Mijn vraag is dan ook hoe krijg ik al die profielen van alle toestellen af, Profielen verwijderen/ Aanpassen enz. zodat ik ze kan vervangen voor 1 gebruikersprofiel

Zodat als ik een bericht post op m'n telefoon, dat dit bericht op alle andere toestel dan ook verschijnt.
 
Laatst bewerkt:
Jan. Kun je proberen op je eigen foto te klikken. Dan kom je bij instellingen. Is dat het?

Hoe verwijder ik een account dat ik aan Messenger heb toegevoegd?
Tik vanuit Chats op je profielfoto linksboven.
Scrol omlaag en tik op Van account wisselen.
Veeg naar links op het account dat je wilt verwijderen.
Tik op Verwijderen > Verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen

Nog steeds problemen met Messenger Zie Afbeelding

Nieuwe bijsnijding.png

Mijn naam en de naam van m'n vrouw worden doorelkaar gehaald in Facebook, en daarom ook (na een update in Messenger)

Ten einde raad, heb ik Faacebook helemaal verwijderd
en Messenger opnieuw geinstalleerd, met een 2de telefoonnummer van me, en aan secondair emailaccount

Maar...... het werkt niet met iedere account die op m'n lijstje staat.

Bij een vriend van me krijg ik als commentaar (vanuit Messenger):

Jij en Joop zijn geen contacten op Messenger
Joop ontvangt een berichtenverzoek om contact met je (mij) op te nemen.

Zodat het contact hersteld zou kunnen worden.

Maar zowel hij als ik kunnen geen contact met elkaar meer opnemen.

Wat is hier aan te doen?
 
Hallo Manamana en anderen belangstellenden

Ja zeg dat wel, het werd op slot een nachtmerry, teveel apparaten met dus te veel instellingen.

Maar nu werkt het. Alleen heb ik nog niet met al m'n contacten "contact", en dat komt omdat de link die zij in hun Contactenlijst hebben (van mij) nog gericht zijn op mijn telefoonnummer dat ik eerst gebruikte, nu gebruik ik dus een ander telefoonnummer
Maar nogmaals, niet alle contacten geven problemen.

Het makkelijkste is: "Mijn gebruikerscontact of Profiel" blokkeren of buitenwerking stellen, en dan d.m.v. "ZOEKEN" naar het nieuwste Account van mij en dat gebruiken
(daarin staat n.l. mijn nieuwste telefoonnummer) en als je dat dan even probeert is het contact weer hersteld.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan